Перекласти (Translate)

22 березня 2015

РУКОПИСИ З ШУХЛЯДИ

РУКОПИСИ З ШУХЛЯДИ

"Рукописи не горять!"
(Воланд, роман М.Булгакова "Майстер і Маргарита")

Я, як радянські дисиденти 1960-х років, майже місяць писав свої дописи у шухляду, з наміром їх оприлюднити за кращого часу.
Цей час настав, я розблокований Фейсбуком.
Не відаю, чому Фейсбук мене боїться, що затуляє мені рота...
Ніколи не вів статистики своєї творчости.
Але тепер, витягши з шухляди свої дописи, я підрахував, що десь за місяць мною оприлюднено на моїх сайтах і соцмережах 115 дописів - статтей, історій, розлогих коментарів подій.
Тобто, математично 3.8 статті щодня, отже 3-4 дописи на день.
Не щодня писав, це зрозуміло.
Коли кілька статтей, коли жодної.
Але за час від блокування я відклав для публікації у себе на Фейсбук-сторінці 115 моїх думок для світу!
Не всі вже з них є актуальні: час минає, подія сприймається інакше, додаються нові факти.
Але буду поступово публікувати всі 115 дописів без змін, як історичні документи на час події й прояву своєї творчости.
Не пропадати ж добру! :)
Рукописи не горять!
Запам'ятай, Фейсбуче, що виголосив Воланд (і Якименко) для світу!

(з facebook.com/yakymenko.ua, 22 березня 2015 року)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: