Перекласти (Translate)

20 травня 2015

ПЕРЕЛЯКАНІ ЖИДИ

ПЕРЕЛЯКАНІ ЖИДИ

Ну, от хто мені заперечить, що у Фейсбуці сидить якесь жидівське чмо і вичитує Якименка? І, перелякане, надсилає скаргу, а адміністратор, мабуть, теж переляканий ще з Голокосту, видаляє допис...

Ну, що я такого написав?
Процитував - і все!

А-а-а! Не в Якименкові справа! Справа у Коломойському, який утік до США!

Ну, написав якийсь невідомий мені коментатор коментар. Я його - коментаря - вподобав. І опублікував. Бо правдиво ж викладено думку!
То ж блокуйте не мене, а першоджерело!

Але ні, в'їлись на Якименка...

19 травня 2015 року Фейсбук видалив мій допис за... 27 березня 2015 року.
А ви кажете, Якименка мало читають...
Добре мене читають. Кому треба. І читають "від титли аж до коми" (за Шевченком).

Видалений 19 травня 2015 року Фейсбуком мій допис за 27 березня 2015 року:

«ПРО ЖИДІВСЬКУ ДУШУ
Матеріял ще з епохи "Коломойський - держслужбовець".
Цікавим є коментар:
"Andre: Скорее правда....Для еврея Бене главное не деньги а процесс получение их....Он млеет от того что вложенная гривна или доллар приносят еще деньги....Это завораживает и притягивает....На лицо психическсое зависимость жида Коломойского от денег...Но это болезнь евреев....И у тех кто имеет жидовскую душу...У одних оно сильно выраженно у других слабея.."
Сайт російський. Яблоков пише. "Беня Коломойський вирішив приватизувати всю Україну".
http://news-front.info/2015/03/10/sverzhenie-poroshenko-otkladyvaetsya-aleksandr-yablokov/»

20 травня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: