Перекласти (Translate)

24 червня 2015

ЗБЕРЕЖИ СВІЙ ФЕЙСБУК!

ЗБЕРЕЖИ СВІЙ ФЕЙСБУК!

Фейсбук мене заблокував на 30 днів уже уп'яте. Здається, у Фейсбучних правилах записано, що Фейсбук може видалити геть весь профіль з багаторічними матеріялами. Дехто з моїх Фейсбук-друзів уже постраждав, бо лементував з нового профілю і лаяв Фейсбук, через те, що втратив свої дорогоцінні світлини і статті...

Але захиститися від підлостей Фейсбука можна його ж методою і функціями.

У налаштуваннях Фейсбука є опція "Завантажити копію даних з Facebook", завдяки якій створюється повноцінний архів усіх даних профілю за весь час від дня реєстрації у соцмережі. Архів завантажується на комп'ютер або зовнішній носій.

Після чисельних блокувань і загрози ліквідації моєї Фейсбук-сторінки я почав регулярно вживати цю функцію Фейсбука. Тепер мені чхати на жидівські правила від Цукерберга! Мою творчість не знищити жидам!

Як зберегти свій Фейсбук:

1. Зайти у Налаштування Фейсбука.
2. Знайти і натиснути "Завантажити копію даних з Facebook".
3. Зробити все за вказівками спливаючих вікон.
4. На електронну адресу, за якою зареєстровано профіль Фейсбука, надійде лист, що архів почав формуватися. Залежно від кількости Фейсбук-матеріялів архів формується Фейсбуком від кількох годин до навіть кількох днів.
5. Коли архів на сервері Фейсбука буде створено, на електронну адресу, за якою зареєстровано профіль Фейсбука, надійде посилання на ваш Фейсбук-архів. Посилання чинне деякий час, тому потрібно поквапитись завантажити архів собі на комп'ютер або інший носій.
6. Архів вашого Фейсбука завантажується як zip-файл. Я на Фейсбуці з 2011 року, але активний дописувач з 2013 року, тобто вже 2 роки. Мій zip-файл важив 266 МБ. Небагато.
7. Розпакований архів компактно покаже ваші матеріяли: дописи, статті, фотографії, список друзів, анкетні дані профілю тощо.

Я зберігаю регулярно свій Фейсбук.
Збережи Фейсбук і ти!

24 червня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: