Перекласти (Translate)

31 серпня 2015

ДЕБІЛЬНА СОЦМЕРЕЖА

ДЕБІЛЬНА СОЦМЕРЕЖА

Вороги мене люблять. Запевняю вас! Читають мене. Пишуть на мене скарги. Фейсбук теж вчиняє як ворог - регулярно видаляє мої дописи.

От і останнє видалення теж було за скаргою прихованого ворога. Анонімного сексота Фейсбук не розкриває.

Ну, гаразд, ти видалив якусь мою світлину, Фейсбуче. Але ти хоча би поясни: що ж там було страшного?

Друзі, хто пам'ятає, чи я колись публікував світлину з "візуалізацією насильства"? Чи хто бачив у мене на сторінці фото з садистичним вчинком, катування, розстріл, побиття? Та ніколи цього не було!

Я радше погоджуся, що інколи я публікую дописи з ВЕРБАЛІЗАЦІЄЮ насильства відносно ворогів. А як іще вчиняти з ними? Але, щоб я це зображував малюнком чи світлиною? Що за маячня?!

Ти запитуєш, Фейсбуче, моє враження про це? То я тобі скажу, як Допа (Добкін, Харків) якось говорив: Ти якось по-дебільному вчиняєш, Соцмережо світова!

На світлині: Фейсбук вчиняє, як дебіл.

30 серпня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: