Перекласти (Translate)

13 грудня 2015

БЕЗПАРТІЙНИЙ НАЦІОНАЛІСТ*

БЕЗПАРТІЙНИЙ НАЦІОНАЛІСТ*

* Допис 21 листопада 2015 року, Андрій Якименко, Фейсбук

Ось, Фейсбук мені нагадав мою публікацію два роки тому.

Під враженням критики на Ірину Фаріон, що "вона ж була комуністка, а тепер перефарбувалася у нацистку!", я написав свою Політичну біографію, де показав, що геть не приховую і свого "комуністичного минулого" (октябрятство-піонерія-комсомол).

Так, я відкидаю геть комуністичну ідеологію, я осуджую минулу совітську "українську" владу, в якій я жив і народився. Але я геть не відчуваю анікрапельки вини за це моє совітське життя! Бо іншого тоді життя і бути не могло!

Нині я є безпартійним. Безпартійний націоналіст.

Ось - моє життя. Воно моє. Й таким лишиться!

Фейсбук, Андрій Якименко, 21 листопада 2013 року:

«октябрятство-піонерія-комсомол-ТУМ-УГС-УРП-ДСУ-УНА-Громада (донині)

Це мною оприлюднюється перелік моєї політичної активности.
Малі літери трьох перших комуністичних організацій (октябрятство-піонерія-комсомол) вказують на моє теперішнє презирство до цих організацій, членом яких я був не так в силу якихось переконань (які переконання можуть бути у дитини-підлітка-юнака під час комуністичного режиму?), як спонукуваний тодішнім совітським суспільством, школою, вузом тощо.

Не розумію та осуджую виття, що його розпочато ворогами Нації, стосовно "комуністичного минулого" народного депутата України, члена політичної партії ВО "Свобода" Ірини Фаріон. Ну, писала вона заяву про вступ до КПСС (коли їй було 23 роки) - ну, то й що? Зате зараз Ірина Фаріон перебуває в авангарді націоналістичного руху в Україні! І - до речі! - за статутом КПСС прийом до партії здійснювався за постановою районного (міського) комітету компартії. Написати заяву - ще не бути прийнятим до лав КПСС! Постанови райкому/міськкому партії про прийом Ірини Фіріон у партію - досі не опубліковано! Скоріш за все, такої постанови немає. Тоді, чому здійнято таку бучу?!

Щодо мене, то я зовсім не приховую свого колишнього минулого!
Воно - було. Воно - моє!

Три перші "епохи" (октябрятство-піонерія-комсомол) вважаю просто даниною тодішньому часові та результатом стану українства в СССР. Ці три епохи вважаю своїм політичним летаргічним сном.

Але з дати вступу до УГС (Українська Гельсинська Спілка) я відраховую початок своєї активної політичної діяльности. Ця дата запам'яталася мною на все життя - 12 листопада 1989 року (мені - 24 роки). Цього дня колишній дисидент Петро Розумний (земля йому пухом!) прийняв мене до УГС. Цього дня у м. Дніпродзержинську Дніпропетровської области було утворено філію УГС і я був обраний секретарем Кам'янської (Дніпродзержинської) міської філії Української Гельсинської Спілки (УГС)! Надзвичайно емоційна подія! Нас, кілька нових членів УГС, охопило таке патріотичне натхнення! Як перших християн після розп'яття Ісуса, коли вони усвідомили його божествену сутність - див. Дії святих апостолів (нині цей день - свято П'ятидесятниці).

Щодо теперішнього членства у Громаді (Всеукраїнське об'єднання "Громада"), то доля мене в цю партію привела через певне знайомство з її головою Павлом Лазаренком. У 1990-1994 роках ми разом були депутатами Дніпропетровської обласної ради, щоправда, по різні сторони "барикад". Я перебував у демократичній меншості Обласної ради (опозиція), а Павло Лазаренко - у лавах більшости. Давно це як було!...

Попри все, що зараз "вішають" на Лазаренка, то скажу, що він був реальним претендентом на посаду президента України після Леоніда Кучми. Крім того, Павло Лазаренко - українець! Жиди погубили Павла Лазаренка! Дніпропетровці пам'ятають, що все майно і нерухомість, яке приписувалося (реально чи ні - інше питання) українцеві Лазаренку, нині належить представникам жидівської общини міста. Розкриття цієї теми - окрема розмова. Якщо розкрити методи "роботи" жидів, як вони приватизували стратегічні підприємства, як підкуповували суди і правоохоронні органи, як рейдерськи захопили Україну, то вибухне Національна Революція!

З моєї політичної біографії.
Епоха-роки-вік:
- октябрятство, 1972-1977, 7-12 років
- піонерія, 1977-1979, 12-14 років
- комсомол, 1979-1986, 14-21 років
- "застійна" політична епоха звичайної совітської людини, 21-24 роки
- ТУМ (Товариство Української Мови), жовтень 1989, 24 роки
- УГС (Українська Гельсинська Спілка), листопад 1989-травень 1990 (УГС перетворено на УРП на з'їзді у Києві, я був делегатом-засновником УРП), 24-25 років
- УРП (Українська Республіканська Партія), 1990-1993, 25-28 років
- ДСУ (політична партія Всеукраїнське політичне об'єднання "Державна Самостійність України"), 1993-2002 (ДСУ було фактично перетворено з політичної партії на клюб (Історичний клуб "Холодний яр") головою партії Романом Ковалем), 28-37 років
- УНА (політична партія Українська Національна Асамблея), 2002-2006, 37-41 років
- Громада (політична партія Всеукраїнське об'єднання "Громада"), 2006-2013 (понині), 41-48 років (понині).»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: