Перекласти (Translate)

04 січня 2016

МОЛОДИЙ НАЦІОНАЛІСТ*

МОЛОДИЙ НАЦІОНАЛІСТ*

* Допис 01 січня 2016 року, Андрій Якименко, Фейсбук

На цій світлині мені 1,5 року та трохи більше 26 років.
1,5 року - це мій націоналістичний вік. Світлина 1991 року. Я є депутатом Дніпродзержинської міської ради (Дніпропетровська область) та одночасно депутатом Дніпропетровської обласної ради. Тоді це дозволялося, таке багатодепутатство. У листопаді 1989 року я прилучився до політичної боротьби. Тому у 1991 році я мав трохи більше 2-х років націоналістичного стажу (УГС, Українська Гельсинська Спілка + УРП, Українська Республіканська Партія).
З 1990 року я працював юристом юридичного відділу Дніпродзержинської міської ради.
Світлину пошкоджено часом, на жаль. Але на піджаці можна розгледіти значок з тризубом. Цей синьо-жовтий значок з тризубом і написом "УРП" (приналежність до партії!) я маю й досі.
До речі, Союз тоді ще існував! Світлину зроблено за кілька місяців до ухвалення Акта проголошення Незалежности України.
Скільки спогадів відтоді збереглося в моїй пам'яті!..
На світлині: Андрій Якименко. 1991 рік.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: