Перекласти (Translate)

20 лютого 2016

РАДЯНСЬКИЙ УКРАЇНЕЦЬ

РАДЯНСЬКИЙ УКРАЇНЕЦЬ

Олександр Горобець - киянин, письменник, заслужений журналіст України, член Національної спілки журналістів України, має свій блог на Gazeta.ua.

Ось, Фейсбук мені нагадав мій річної давнини коментар.
Інколи в одній фразі концентрується ціла міць Ідеї, яку пояснювати треба книжкою. Така фраза називається афоризмом.
Інколи суть Ідеології або оцінку події можна стиснути до кількох речень. Тоді це не афоризм, а лаконічне і влучне пояснення явища.
У своєму коментарі, що його я знову прочитав, я дав вичерпну характеристику радянському явищу - такому типу літніх людей, як цей Олександр Горобець.
Цей тип - радянський українець.
Більш відомі для загалу особи цього типу - Петро Толочко та Борис Олійник, динозаври української радянщини.

Вважаю, що мій вичерпний і влучний опис таких українців заслуговує на окремий допис.

Мова йшла про події річної давнини, коли канцлерка Німеччини Меркель і президент Франції Олланд відбули до Москви до президента Росії Путіна умиротворяти його у цій війні на Східному Донбасі. Письменник Олександр Горобець різко скритикував українського президента Порошенка, що, мовляв, геть нічого не робить, а долю України вирішують "без України". Ось вам і приклад перших паростків Секти зради...

"Для Olexandr Gorobets.
Добродію, у ваших статтях, що ви їх мені постійно кидаєте як коментар, я вбачаю у вашій особі такого собі радянського українця.
Українськомовний такий українець із правильно-літературною письмовою мовою, але який досі ненавидить, ну гаразд, не ненавидить, а не любить, не розуміє Захід, НАТО, німців-французиків усяких з їхніми гер-фрау та месьє-мадамами.
Від Росії ви відійшли, а до Києва ще вам далеко.
А що, по-вашому, і Порошенко мав їхати до Москви? Чи, може, нам послати геть цю довбану Європу і самим боротися з Росією?
Не торопати, що нам допомагають як можуть, може тільки радянський письменник чи журналіст.
Ви є ідеальний взірець відшліфованої радянщиною (читай - російщиною) української особи - представника "трудовой украинской интеллигенции".
Їй-богу!"

(Андрій Якименко, коментар, 08 лютого 2015 року, Фейсбук)

Примітка:
Після цього мого коментаря, яким я відповів Горобцю у себе на сторінці, пан Радянський українець мене забанив...
Еге, іще одне. Я ж цього Горобця знаю особисто. Як і він мене. Тож, коли його стрінете, перекажіть йому вітання від Якименка. Ги. Або напишіть йому листа. Я ж цього не зможу, через бан, зробити. Може, за цей час людина вивітрила з голови радянський вітер?..

20 лютого 2016 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: