Перекласти (Translate)

29 квітня 2016

МІЙ ГОЛОС

МІЙ ГОЛОС

Я маю голос. Кілька голосів. По одному на кожен бюлетень. Власне, кожен з нас має свій голос під час обрання своєї влади. І я його, свій голос, використав теж. Використав так, як хотів. Як вірив. Згідно зі своєю Ідеологією. Я не віддав свій голос гнидам, вошам, антиукраїнцям. На жаль, мій, хоч і гучний в природі голос, не здолав хору виття шакалів підлих і підступних. Шакали скавучанням і виттям обрали гієн і трупоїдів, що пожирають гниле падло. Але на те вони й шакали, що зникнуть - вже зникають! - разом з падлом, що його жеруть гієни. Головне, що я не замарався. Ні фізично, ні морально. Моє сумління чисте, як небесна височінь! Тому я знаю: паскуди здохнуть! От тоді я знов віддам свій голос за українську - свою! - владу!

На світлинах:
Як я голосував 25 жовтня 2015 року на місцевих виборах, Дніпропетровськ, Україна.
1. Дніпропетровська обласна рада - за "Свободу".
2. Дніпропетровська міська рада - за "Свободу".
3. Самарська районна рада міста Дніпропетровська - за БПП "Солідарність" ("Свободи" не було у списку").
4. Дніпропетровський міський голова - за Максима Дорофеєва ("Свобода"), перший тур. У другому турі, коли вийшли Борька Філатов ("жидоУкроп") і Сашко Вілкул ("ригоОпоблок"), - проти обох. Міським головою обрано Філатова.
5-6. Дніпропетровець Oleh Chernenko  описав свій мотив голосування, з чим я теж цілком погоджуюся.

29 квітня 2016 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: