Перекласти (Translate)

12 березня 2017

БУДУ УБИВАТИ ГНИЛЬ СЕПАРСЬКУ!

БУДУ УБИВАТИ ГНИЛЬ СЕПАРСЬКУ!

Ха-ха-ха! Андрій Куліш, ти якого біса, сцикло смердюче, перейменувався на Зрітєля!? Ти, Зрітєль, покажи своє свиняче рило, розкрий справжнє ім'я, покажи свою справу, яку я тобі вів, а потім висловлюй свою думку. Але ти - смердюче сцикло, тому що сциш свою харю показати, назвався примітивним погонялом, ніколи до мене не звертався не те, що зі справою, навіть з юридичним питанням. А те, що твої сепарські погляди не збігаються з моїм національним патріотизмом (за що я тебе й забанив на соцмережах, бо ти висери мені писав), то живи, гнидо, тимчасово, поки наші закони заслабкі проти сепарів. Отож, такому бидлу, як ти, я не тільки буду хамити, курво, я убивати буду, гниль сепарська!

12 березня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: