Перекласти (Translate)

17 березня 2017

І ЦЕЙ БЛОКУЄ!..

І ЦЕЙ БЛОКУЄ!..

Павло Нусс, відомий у соцмережах пропрезидентський блогер, написав замітку, що його заблокував у Фейсбуці Вова Парасюк - народний депутат, Ногами-руками-махач, Головний Блох-іратор і прочая, і прочая...

"І цей блокує!" - подумав я про Парасю-ка.

Колись мене Філатов, той, що нині голова Дніпра-міста-на-ріці-Дніпрі (дякуємо тобі, Андрюхо Денисенко, за неназву міста Січеславом!), так от, цей Борька Філатов мені на Фейсбуці спочатку вимкнув коментарі, а згодом і забанив назавжди...

Тю, дурне воно! Що Філя, що Парася. Ніби їх читати неможливо з інших обліковок, ги!

Додаток:
Я писав про Філю-блокіратора колись.

"ФІЛАТОВ ВИМКНУВ КОМЕНТАРІ*
* допис 17 квітня 2014 року, Андрій Якименко, Фейсбук

Гм...
Борис Філатов, заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації, вимкнув мені коментарі на своїй Фейсбук-сторінці.
Інші - коментують, попри Борині верескливі заборони.
Та й коментар я на ФБ у Борі дав тільки ОДИН...
Я так собі міркую: і до чого б це?...
Маю версію (Боря-адвокат розуміє, що таке юридична версія): любить Боря читати тільки дифірамби.
Попри позірні заклики йому нічого не писати: мовляв, читати він не буде...
Виходить, таки читає!
:)))".

17 березня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: