Перекласти (Translate)

25 березня 2017

ЗЛИЙ

ЗЛИЙ

Я шукав у психологічному словнику науковий відповідник психічного стану Степана Хмари. Не знаю, я не психолог, але мені здається, що психостан Хмари "злий" найбільше йому пасує.

Його емоція спрямована на визначену особу - президента Порошенка. Хмара на Порошенка гнівний, розлючений, роздратований ним. Крім того, Хмарина злість засліплює Хмарі очі й затуманює розум. Хмара геть не хоче бачити, що Порошенко є державник і найкращий президент, якого ми мали за час незалежности.

Багаторічний політв'язень радянського часу та комуністичного режиму Хмара хворий, злий і затуманений ненавистю до президента.

І не дивує, що жиди такого Хмару свого часу використали на свою користь. Я говорю про Хмарин вступ у Корбанову партію "Укроп". Ну, просто, як Тарасик Чорновіл! "Я так ненавидів Порошенка, що вступив до жидівського Укропу!" (©Степан Хмара, що тимчасово не усвідомлює цього).

Ти - корисний ідіот, Степане Хмара!
А якщо простіше - просто йолоп!

25 березня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: