Перекласти (Translate)

09 квітня 2017

ВІДПОВІДЬ ПАВЛОВІ ЛЕМБЕРГУ ТА ВІКТОРОВІ ЛЕВІ

ВІДПОВІДЬ ПАВЛОВІ ЛЕМБЕРГУ ТА ВІКТОРОВІ ЛЕВІ

Мої Фейсбук-друзі Paul Lemberg та Віктор Леві здивовані, що я нібито поставив уподобайку під дописом Олександра Вілкула, сепаратиста.
Відповідаю їм обом та українській спільноті.

1. Даруйте, що відразу я не зміг вам відповісти, бо на 30 днів був заблокований Фейсбуком.

2. Під дописом Вілкула я НЕ ставив ніякої уподобайки.

3. Те, що вам здалося під дописом Вілкула, насправді це є моя підписка на Вілкулову сторінку. До речі, сам Вілкулів оцей сепарський допис я висміяв в іншій своїй публікації.

4. Я часто-густо підписуюся на сепарські та російські сторінки та діячів. Підписуюся для того, щоб знати їхній хід думок і політичну оцінку ними різних подій. Це мені потрібно знати в ідеологічній моїй борні з ворогами.

5. Мені можна читати ворогів, а широкому люду - ні. Я, на відміну від мас, маю міцний імунітет проти сепарської чи російської зарази.

Ось, подаю мою статтю на ВКонтакте для глибшого пояснення теми.

Андрій Якименко, 30 березня 2017 року, ВКонтакте:

"СЕПАРСЬКА ПОХВАЛА

Я читаю сепарські та російські соцмережні ресурси, і навіть підписуюсь на них. Якщо за умовами приєднання до якоїсь антиукраїнської спільноти потрібно поставити уподобайку, я це роблю без вагань - ставлю вподобайку.

Мені можна все це робити. Широким сірим масам - ні! Широкі сірі маси - це тупа отара на кшталт донбаського бидла, яке волало "Путін, прііді, атєц радной!". А тепер це бидло пре через блокпост на українську територію по українську пенсію, зараза!..

Я ж маю імунітет від сепарського вірусу. Саме тому мені, та іншим "вакцинованим", можна так робити, як я написав, а невіруючим в Націю і Україну це робити - зась!

Навіщо я все це роблю? Щоб знати ворожу ідеологію. І щоб громити цю заразу Національним словом!

Але сепари, мабуть, теж не всі дурні. Коли якийсь дюже вумний сепаратист мене розкусить, то тоді мене женуть з сепарського ресурсу.

От, як з цього - "Самооборона Енакиево". Внесли мене в цій Самообороні до Чорного списку. Забанили, коротше.

І навіть похвалили - назвали Укропищем!

І ви знаєте, це є мені найкраща похвала з сепарського ресурсу! Як укропи, як кіборги - коли нас обзивали так, - а ми взяли собі за ймення!

Гаразд, донецькі сепаратисти!
Дякую я вам за похвалу!
Укропище? Нехай - Укропище!
Мені приємне це ім'я!
😊

30 березня 2017 року"

За фаховий підхід в ідеологічній боротьбі!

03 квітня 2017 року


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: