Перекласти (Translate)

13 червня 2017

П'ЯТА КОЛОНА: НОВЕ ВІДРОДЖЕННЯ

П'ЯТА КОЛОНА: НОВЕ ВІДРОДЖЕННЯ*

* допис 13 червня 2014 року, Андрій Якименко, Фейсбук

Поки триває з ворогом війна, поки гинуть наші героїчні українці, в Ізраїлі відновлює здоров'я стара-оновлена П'ята колона.
І думки не припускає ця колона, і частка серця не болить, що нинішній стан речей - на його гнилому сумлінні!

Кернес. Жид. Окремі пер(д)ли...

«То, что касается России, у меня в России очень много друзей, эти друзья, в том числе находятся и в Государственной думе, и в Совете Федерации, и просто бизнесмены, и просто простые ребята. Так была создана жизнь, что мы жили в одной стране. И я отношусь достаточно очень хорошо к России и к людям, которые там живут. Я не могу сегодня говорить, что Россия — это агрессор, я не буду этого никогда говорить».

Прем'єре Яценюк!
Ну, навіщо ж бажати здоров'я тим, хто має каменя в руці?!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: