Перекласти (Translate)

14 червня 2017

НЕ ФЕЙСБУКОМ ЄДИНИМ...

НЕ ФЕЙСБУКОМ ЄДИНИМ... *

* допис 06 травня 2015 року, Андрій Якименко, Фейсбук

Не хлібом єдиним живе людина - українське прислів'я, яке означає, що людині не достатньо їсти-пити, потрібна ще й духовна їжа.

Фейсбук мене вже неодноразово блокував.
Думаю, що знайде зачіпку, щоби блокувати регулярно...
Та й біс із ним!
Я маю інші способи поширювати Віру!
Не Фейсбуком єдиним живе Ідеолог!

Серед багатьох моїх ресурсів у Мережі замінником Фейсбука є ВКонтакте і мій Ґуґл-блоґ.

Коли Фейсбук мою сторінку (facebook.com/yakymenko.ua) знову заблокує, пропоную стежити за моїми дописами на ресурсах:

yakymenko.blogspot.com

vk.com/yakymenko.andriy .

Я на всіх своїх інтернет-ресурсах повторюю усі свої статті.

18 квітня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: