Перекласти (Translate)

07 серпня 2017

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. МЕЛЕКИНЕ - ЦЕ УКРАЇНА!

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. МЕЛЕКИНЕ - ЦЕ УКРАЇНА!

Наприкінці липня 2017 року пробув разом із сином Богданом (23 роки) у Маріуполі, Донецька область. Поєднав родинні зв'язки з відпочинком. У Маріуполі живе мій 2-юрідний брат Сергій Сімцов (55 років), небіж (племінник) моєї мами (76 років). Моя мама Любов і Сергіїв батько Василь є рідними братом і сестрою. Василь Сімцов, мій дядько, вже кілька років як помер.

Тиждень відпочинку в Маріуполі (24-28 липня 2017 року), прифронтовому місті, надав мені і синові багато кіно-фото матеріялу.

Тому розпочинаю цикл дописів під загальною назвою "Маріупільський щоденник".

На світлинах:
Знімковано 26 липня 2017 року, Азовське море, селище Мелекине, 20 км на захід від Маріуполя, Донецька область, Україна.
Знімкуються Андрій Якименко-батько та Богдан Якименко-син.

Гуляючи із сином селищем Мелекиним побачили національно-український стенд мапи України. Сподобалося, зазнімкувалися. Мелекине - це Україна!

От тільки хто такий той Влад Валов, що виготовив стенда, ми не взнали. Напевне, Влад своїй вередливій коханій надав відпочинок у Мелекиному, а не в Каліфорнії, як вона того бажала. Тому цей вигадливий Влад, мабуть, для примхливої коханої втановив цей стенд з поясненнями, щоб вона знала, що гуляє на Донбасі, а не в Каліфорнії. Хоча спека була така, як у сонячній Каліфорнії, їй-богу!

Отож, усі ознаки Каліфорнії і США є у сонячному Мелекиному, навіть той же Бостон*, ги.
:)
* Бостон - місто у північно-східній частині США, столиця штату Массачусетс. Це найбільше місто штату і неформальна столиця Нової Англії, а також потужний порт на березі Атлантичного океану
(Вікіпедія).

Влад Валов пояснює своїй коханій відмінність України й США:

"Мелекино, любовь моя,
Это Донбасс, а не Калифорния.
Влад Валов."
:)

07 серпня 2017 року