Перекласти (Translate)

14 вересня 2017

РОЗМОВА З ПІДПРИЄМЦЕМ

РОЗМОВА З ПІДПРИЄМЦЕМ

Підприємці - то окремий суспільно-економічний клас людей. У будь-якій державі. За будь-яких епох. І це звичайна об'єктивна реальність. Це люди специфічного мислення. Причому, я говорю про фактичний стан речей, не надаючи якоїсь якісної (позитивної чи негативної) оцінки. От вони, ці підприємці, є такими, як є. І це ні добре, ні погано. От воно є і все. Так у природі.

Ось, моя розмова з підприємцем. Це було у коментарях, нижче мого викривального допису проти Саакашвілі. Підприємець був за Саакашвілі, я проти Саакашвілі.

Але говорили ми не про політику. Ну, на початку так, про політику і з'ясували обопільні політичні позиції. Але потім бесіда пішла у більш загально-філософічне русло.

І мені здається, що бесіда розкрила підприємців як клас! Це теж ні холодно, ні жарко. Просто - факт.

Пропоную прочитати.

Фейсбук, коментарі під дописом про хаос, що його збурює Саакашвілі, 14 вересня 2017 року:

Sergey Parasyk:
- Маленький вопрос для понимания ситуации Вы на госслужбе сейчас работаете ?

Андрій Якименко:
- Sergey  Parasyk, маленька відповідь для розуміння ВАМИ ситуації: це не має ніякого значення у цій моїй статті. :)

Sergey Parasyk:
- А я так думаю что имеет, не зря же говорят, что точка зрения зависит от точки сидения ;) я например предприниматель )

Андрій Якименко:
- А я, наприклад, націоналіст. І "точка сидіння" ніяк не впливає на розуміння що є антидержавною, антинаціональною дією. А закомплексованість підприємців мені добре відома. Чому вони закомплексовані і майже завжди виступають проти будь-якої влади? Тому, що раніше вони владі давали хабарі. От підсвідома ненависть і збереглася. До речі, не завжди хабарі вимагалися. От, просто підприємцями давалися і все тут! І цей менталітет зберігся досі... Хоча епоха, влада і т.д. - все змінилося! Але закомплексовані минулим досвідом, підприємці досі ненавидять свою ж владу!! Цікаво, що, обравши Саака президентом, вони наступного ж дня стануть ненавидіти і його!! Не допре підприємцям, що нинішня влада уже розірвала це коло! Розірвала свою ланку. А підприємницька спільнота (ні, не вся, а оце така, як ви) досі боїться розірвати свою ланку, свої ланцюги, що вас тримають з минулою епохою! Еге, і - до речі - я НЕ держслужбовець. Я просто патріотично і національно мисляча людина. Та навіть скажу просто: розумно і логічно мисляча людина. Я відповів і сподіваюся, що ви зрозуміли. :)

14 вересня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: