Перекласти (Translate)

23 грудня 2017

ЛИШЕ ОДНА ВІДМІННІСТЬ

ЛИШЕ ОДНА ВІДМІННІСТЬ

Хто мене читає, той знає, що Якименко - фашист, садист, націоналіст, убивця, інквізитор і, як вишенька на торті, іще й, гад, антисеміт. Так, це такий збірний образ. Я його зібрав з публікацій, коментарів і листів мені у Фейсбук-приват.

Чи я пишаюся такими "титулами"? Звісно, ні. Ці титули мені присвоїв ворог!

А от, читаючи, що пише нам Натан Узовський, я розумію, як потрібна моя праця!!

Убивати-різати хохлів за їхню телячу мову, вигадану в Австро-Угорщині, знищити про українців усю пам'ять, щоб лише гробки АТОвців і руїни Львова нам щось нагадували про них (©Узовський).

Ну, що, українці, хто з нас правий?! Війна триває, годі рюмсати про пацифізм і прощення цих клятих москалів разом з колаборантами і сепаратистами!

Якщо не ми їх повбиваємо, тоді Натан Узовський буде правий! Тоді від нас лишиться тільки Львів в руїнах...

Отож, радійте, українці, коли чуєте й читаєте якименків! Так! Ми - фашисти, вбивці, інквізитори! І нам написано в житті - вбивати й катувати ворогів! Робити з ними те, що пише нам Узовський!

А де ж відмінність між Якименком й Узовським?

Відмінність є: якименки - то патріоти, а узовські - вороги!!

23 грудня 2017 року