Перекласти (Translate)

22 травня 2018

ПЕРШИЙ ДОСВІД ПИЛЯННЯ

ПЕРШИЙ ДОСВІД ПИЛЯННЯ

Ніколи не цікавився садово-городніми роботами. Принаймні, вже дуже-дуже давно не цікавився. Ще школярем як я був, то батько своїм авторитетом і батьковою владою доручав мені роботи у садку й городі в нас на дачі. Збирав я врожаї, копав городи, сапав і поливав, пиляв ручною пилкою, рубав дрова... Але як став студентом університету (у 17 років), то геть я відійшов від сільської роботи. Тепер мені 53... Батькам важко поратися по господарству в хаті та навколо. Допомагаю у важких роботах.

Ось, нещодавно купив електропилку. Торгівельна марка Kentavr, виробник наш, український, місто Дніпро (майбутній Січеслав). З пилкою я подружився, мені сподобалося пиляти. Тепер садочок буде впорядкований та прибраний від сухостою, ги.

На ролику:
Садок біля батьківської хати, Самишина балка, місто Кам'янське, Дніпропетровська область, 19.05.2018.
Андрій Якименко, перші випробовування пилки.
Фільмує дружина Наталка Якименко.
Вага ролика: 175,63 МБ
Тривалість: 2 хв. 34  с.
:)

22 травня 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: