Перекласти (Translate)

24 червня 2018

ПРО ПОРОШЕНКА

ПРО ПОРОШЕНКА

Я вже писав, але повторюю:
Тільки телепень, заздрісник або ворог заперечить видатної історичної ролі президента України Порошенка.

Я навіть можу впевнено стверджувати, що Порошенко став не лише історичною постаттю сучасної України, але й постаттю й особою світової історії.

В усіх шкільних підручниках цивілізованого світу ім'я Петра Порошенка буде згадано бодай одним реченням як про керівника уламка Совіцького Союзу, котрий у смертельно небезпечний для України час очолив державу, прийняв виклик війни з боку Росії, зорганізував міжнародну дипломатичну, фінансову, військово-технічну підтримку української держави, зміцнив українську армію, наблизив і приєднав незалежну Україну до Європи та підірвав підмурівок Російської Федерації, що спричинило у подальшому падіння московського колоса, розпад Росії на чисельні новодержавні уламки та піднесення України до ватажка як Східної Європи, так і ватажка новостворених держав після занепаду Москви - аж до кордонів Китаю.

Коли до Івана-хрестителя Ісус послав своїх прихильників спитати чи він, Іван, є той Христос, Спаситель, про якого проповідує, то Іван признався чесно, що не він, але за ним, мовляв, уже іде той Месія, той Спаситель, що врятує заблукале людство: "Іде дужчий за мене, котрому я не гідний шнурків розв'язати!" (Луки 3:15-16).

Так мені вважається і Порошенко. Він є той Іван, що є Предтечею, котрий торує шлях новітньому Месії, Спасителеві української Держави. І ця Держава буде світового рівня, незламною потугою, що не більше, ніж за століття, рушить на Москву, зруйнує її вщент і знищить Федерацію Російську, як Рим знищив Карфагена!

Такі думки мені роїлися у голові, коли я знімкував ці два плакати в Кам'янському.

На світлинах:
Плакати у місті Кам'янському, Дніпропетровська область (на вулиці Ніколенка).
Знімкував 22 червня 2018 року Андрій Якименко.

24.06.2018



Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: