Перекласти (Translate)

10 вересня 2018

ПАЛІЇ ВІЙНИ

ПАЛІЇ ВІЙНИ

Так, Порошенко перед виборами президента (25.05.2014) був Голубом миру. "Я дам вам мир!", - казали його виборчі плакати. Коли його обрали президентом, у промові на Верховній Раді він заявляв: "Я - президент миру!".

Чи подобалося таке народу? Безумовно! Я пропускав повз вуха ці "мирні мантри" Порошенка. Я знав, що війна буде, війна йде, але таке про мир потрібно говорити! Я б теж таке казав народу. Уявіть, якби кандидат заявив: "Я вас усіх - в ружжо й на фронт!" - його обрали б президентом?

Тому мене не пече "обман" "шоколадного бариги", який, мовляв, казав, що буде мир, а "ми воюєм". Той, хто це варнякає, того нема на фронті та в окопах. Ага, "вони воюють", курва його мать!..

Я в захваті, що Порошенко - проти миру, за війну! Він проти миру на умовах Путіна й Росії! На Міжнародному волонтерському та ветеранському форумі (Київ, 22.08.2018) президент сказав: "Ключ від миру знаходиться у Кремлі. І якщо хтось буде нав’язувати нам російські кабальні умови… Я хочу наголосити, що не лише для Президента, а для всієї української нації цей шлях категорично неприйнятний. Бо це шлях не до миру".

Порошенко - президент миру чи війни? Категорично заявляю: Порошенко - президент війни за мир!

Ми воюємо за мир! Бо якщо ми опустимо зброю "задля міра і штоб нє било вайни", тоді кожен з нас отримає свою війну! Тоді гради ворога - Росії - зруйнують вашу хату, уб'ють рідних, вам зламають щелепу й кінцівки у підвалах "МҐБ", ваші діти закінчать школу під Норильськом чи Магаданом, а потім загинуть десь у Сирії чи у Судані за московські інтереси, а ваших внуків буде виморено ще одним голодомором!

Тому ті гниди, що кричать про мир, про новий курс і компроміси, усі вони - насправді за війну! За здачу наших територій і людей. За катування у підвалах. За вбивство наших рідних і дітей. Ці крикуни - ніби з роману Орвела "1984" і промовляють новомовою "За мир!", хоча насправді принесуть війну!

Коли на виборах почуєте про мир з Росією, про компроміси, цих паліїв війни копайте носаками прямо в рило!

На світлинах:
Ось вони - палії війни, ті, хто кличе війну в Україну!

10.09.2018


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: