Перекласти (Translate)

19 вересня 2018

ПРО МАТЮЧЧЯ В МЕНЕ НА СТОРІНЦІ

ПРО МАТЮЧЧЯ В МЕНЕ НА СТОРІНЦІ

Фейсбук, 19.09.2018:

Олександр Плясов:
- Якщо ви й справді цього хочете - то поздоровляю. Але ота тисяча може бути й тягарем та прокляттям.
Я не завжди з вами згодний, але коли на матюки не звертаю уваги, то мені дуже імпонують ваші думки.

Андрій Якименко:
- Дякую за щиру відповідь. А щодо матюків, то так... Є в мене таке... Але то не від моєї "чорної душі" чи моєї особистоти таке іде. Я взагалі-то людина культурна, чемна і спокійна, до речі. Москальське матюччя, якщо ви помітили, адресовано виключно на адресу ворогів і лише у випадках, коли ворог привносить мені на мою Святу Національну сторінку ворожу ідеологію. Я вважаю, що ворога, який лізе на нашу землю, треба вбивати, що й робимо ми на фронті в цій війні. А от ідеологічний ворог - той теж є ворогом, якого слід теж убити, не чекаючи на перетворення його у ворога "гарячого". Але широкий люд вважає неприйнятним убивати через ідеологію. Ну, широкі маси людського стада ніколи не розуміли тонкощів ідеології, методів державного будівництва тощо. Тому, виходячи з національної тези "Слава Нації! Смерть ворогам!", а також з тези "Декалогу українського націоналіста": "Помстиш смерть великих лицарів!", - я убиваю на своїй сторінці ідеологічного ворога морально - найбільш дошкульною лайкою, а це є москальська лайка. А коли Нація переможе, тоді ми будемо чемно і без матюччя, через "Прошу пана до гілляки!" (не жартую) убивати ворогів по-справжньому. Я пояснив. :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: