Перекласти (Translate)

27 жовтня 2018

Я ПИСАВ ДО ПОРОШЕНКА

Я ПИСАВ ДО ПОРОШЕНКА

Писав я листа до Порошенка штибом допису у Фейсбуці 27.10.2014. Це вже Історія, матеріял архівний. Ось і допис мій, і деякі коментарі.

Просто хочу нагадати людству той злет нахабства ПриватБанди Трьох Придурків (КалоМойша, Корба, Філя), які в той час настільки знахабніли, що навіть твердим, тупим мідним лобом поперли аж на президента!

Якби ця юдо-КаМанда узяла б тоді владу в Україні, або в кількох "звільнених "спасітєлямі" областях", то мали б ми і громадянську війну, і роздачу територій, і не мали б армії (всеукраїнської армії, бо ПриватАрмію ПриватБанда вже почала творити!), не було б безвізу, томосу, джавелінів і підтримки всього світу...

Тепер Філатов, міський голова Дніпра (місто буде Січеславом!) сам назвався порохоботом (пару років тому признався прилюдно у виступі своєму, на пресу, в залі, де був присутній президент). Коломойський знятий з голови ОДА, в нього відібрали ПриватБанк, вигнали в Швейцарію, а через наступаюче на п'яти ФБР Коломойський втік до ІзраЇля, прихопивши під пахвою Корбана. Дамоклів меч НАБУ висить над зажирілим тулубом Філатова...

Тобто, Порошенко прочитав мій допис 2014 року, ги. Я виявився вкотре правий! А скільки люті, бруду, звинувачень було в мене на сторінці!.. Та то пусте! Головне, що вся оця історія розгрому Банди нагадала мені Сталіна у 1934 році.

"Мы должны провести в партии и советских органах маленький еврейский погромчик!" (©Сталін, 1934), - дав він команду НКВД. І чистку тодішньої країни від знахабнілих каменєвих, зінов'євих та інших троцьких було проведено успішно!

Браво, Президенте Порошенко! Вичистив ти з України антиукраїнську лайно-гниль, але навіть не закалявся!

27.10.2018





Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: