Перекласти (Translate)

09 вересня 2019

"АЛЕ" ПРО ОБМІН ПОЛОНЕНИХ

"АЛЕ" ПРО ОБМІН ПОЛОНЕНИХ

Так, дивився я повернення наших із полону. Зворушливо... Вражений мужністю наших моряків ("Буду й далі служити на флоті!" ©), гідною пошани заявою Сенцова біля трапу літака ("Ворог іще дуже сильний, але ми будемо боротися!" ©), признанням російського офіцера, наведеним Карпюком ("Нам дотаційний Донбас не потрібен, нам потрібна правобережна Україна по Дніпро-ріку, але ви вистояли, бо тримали єдність народу" ©).

Так, це радісна подія - повернення бранців з барлогу кремлівського ведмедя. Мені зринали в пам'яті малюнки із совітського дитинства: у книжках з українськими думами 15-16 століть - гравюри, літографії оголених по пояс козаків, у шароварах, з оселедцями на голених головах, що гибіють на турецьких галерах...

З тих, хто повернувся, весь цей час їхнього полону я більше приділив своєї дописної уваги (писав у соцмережах) про двох: про Карпюка і про Гриба. Карпюка я знаю особисто. Він був зі своїми побратимами у моїй квартирі, ночував у мене. Це він мене приймав до лав УНА-УНСО і призначив головою Дніпропетровського обкому партії. А Гриб - то майже одноліток мого сина Богдана (Богдан на 4 роки старший), тобто такий же парубок, як мій Богдан. Звідси й особливий інтерес до цих двох бранців.

Так, це радісна подія - повернулися з полону українці! Але... Але мені судомою скривило мою щиру усмішку такі "але".

35 на 35? Нічого подібного! 24 моряки Росія й так би видала, коли б по всьому світові за невиконання рішення міжнародного Морського суду почали б заарештовувати російські судна! Тому нам повернули тільки 11 заручників і полонених, а ми віддали Москві 35 убивць, бандитів, терористів!

Ми віддали терористів, шпигунів, убивць, важливих свідків (Цемах, водій бука, що збив ракетою цивільний борт MH17). Натомість нам вернули наших - так , а серед них -  один такий, як Гриб!..

"Пацан поїхав трахатися з тьолкою з Росії, і за нього ми віддали убивць?!", - читаю в інтернеті. І я згоден з вигуком обуреного українця! Ідіот, якого зупиняли, але дівуля в месенджері йому пообіцяла секс (насправді, то була ФСБ-агентка!), і дурне теля поперлося до Білорусі (а це є філія Росії!) на побачення!.. Баран! Тобі мало гарних українок?! Йолоп!

Його питають журналісти біля літака, як ваше здоров'я (бо кричали ж весь час полону, що він помирає у тюрмі), а він: Та відчепіться ви, я геть здоровий!.. Запитують, чи писав до Путіна помилувати його? Відморозився чувак: мовляв, Я не писав, а підпис можуть підробити! Чого ти викаблучуєшся, ду́рню? Ми зрозуміли, що просив помилувати, то скажи як є, твого геройства не поменшає від того! За дівчину питають, знає її долю? Відповідає: Та її, мабуть, і нема в живих (ага, уб'ють агентку ФСБ, чи як?)! Чоорт! Тупий баран, закомплексований жевжикуватий фраєр, Голохвастов-собствєнной-пєрсоной!! І останнє, що різонуло мої нерви - дитяча, підліткова відмова протягнути руку президенту... Так, Зеленський - шмаркля, чмо, слимак і врешті зрадник! Так, і Порошенку теж, було, демонстративно не тисли руки́. Але то було по-дорослому, гордо, ворожо-ідеологічно. А пацанчик Павлик Гриб, пробувши у тюрмі ("без тьолки, ги...) два роки, так нічого й не допер, тупак!!..

Ні, я не хочу за таких "героїв" віддавати терористів і російських шпигунів! Ми попереджали всіх: не їдьте до Росії! Ти їдеш трахатися чи працювати? Ти їдеш відпочити в Крим? Тоді я сам подзво́ню в ФСБ й скажу, що ти - хохляцький диверсант! Нехай тобі пропустять струм крізь тіло, як то робили Карпюку, нехай тобі зламають в ФСБ-підвалах ребра! І щоб ти, суко, до кінця життя затямив, що Росія - ворог! Там усі вороги - всі москалі, російська опозиція, Навальний, тьолки, другани, всі родичі, яких туди Совок закинув! Не їдь до ворога!! А як поїдеш і тебе злапа́є ФСБ, то здохни, зраднику, в російському Гулазі!!

Додатки:

1. "Викрадено Миколу Карпюка!", 29.03.2014, Андрій Якименко, Facebook:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=796969103664651&id=100000547050920

2. "До річниці викрадення Карпюка", Андрій Якименко, 11.04.2018, Facebook:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2020670507961165&id=100000547050920

3. "Йолопу мало було українок...", 07.09.2017, Андрій Якименко, Facebook:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1781833228511562&id=100000547050920

4. "Поліцейські ледарі і як їх навчити", 30.01.2018, Андрій Якименко, Facebook:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1935029536525263&id=100000547050920

09.09.2019
©Андрій Якименко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: