Перекласти (Translate)

26 листопада 2019

ВІДПОВІДЬ ПАВЛОВІ ШЕВЕ́ЛУ

ВІДПОВІДЬ ПАВЛОВІ ШЕВЕ́ЛУ

Тут мені на Еніґмі якийсь бевзь на ім'я Павло Шеве́ло (Pavlo Shevelo) дорікнув. Мовляв, Якименко своїми дописами ніяк не зможе протидіяти роз'єднанню українців, яке - це роз'єднання - століттями нам дуже вдало впарює Москва.

Ага, телепню Шеве́ло, може, твоїми дурно-смердючими коментарями ми об'єднаємо Державу, га?!

От же ж є такі придурки, що очищення від зрадників і перекинчиків тлумачать як роз'єднання й послаблення національних лав!

Авторитетно заявляю, що невдовзі гряде Той, хто об'єднає силою, жорстокістю, садизмом, ненавистю і вбивствами й каліцтвом ворогів і зрадників все українство і поведе всіх українців лавою на знищення Росії як держави і москалів як кодла Зла!

26.11.2019
©Андрій Якименко

Додаток:
Діялог 26.11.2019, Enigma.ua (коментарі під дописом "Про дурного гусака, або Причина українських невдач"):

«Pavlo Shevelo:
- Пане Якименко, Аж сьогодні і майже випадково, я натрапив на цей допис, який є фейлетоном (щоб не сказати пасквілем) - і за змістом і, особливо, за стилем. Звісно то особиста справа автора обирати зміст та/або стиль, але поясніть, будьте аж такі ласкаві, яким робом цей допис може ПРОТИдіяти "не гуртуватися, а чубитися і роз'єднуватися між собою" що аж так турбує автора?

Андрій Якименко:
- Пане Шевело, відповідаю. По-перше, назвати мою правдиву статтю пасквілем може лише дуууже розумово недалека особа. Це так я ще м'яко сказав. По-друге, я знаю (зауважую, я говорю з глибокою переконаністю, тому й знаю), що коли лайно назвати лайном, то люди з бодай кількома клепками у казані хоча би придивляться до того, на перший погляд повидла, що хочуть зжерти. Але моє попередження не споживати лайно на вас не подіяло, як бачу, бо мій допис ви обізвали фейлетоном, потім пасквілем. От яка все ж еволюція пройшла у вашій свідомості, коли ви читати статтю, і це все за пару хвилин! Від фейлетона, а це є гуморний, та все ж правдивий жанр, до пасквіля. Хоча жодного факту зі статті вами не спростовано. Тоді де ж пасквіль, га? По-третє, са́ме написання подібних статтей і ПРОТИдіє поширенню того хохло-бидляцького духу серед українського народу, який нині доеволюціонувався (ну, за вашим принципом - від фейлетона до пасквіля), отже доеволюціонувався від ремиґаючого бидляцтва ("може так і треба?.." ©Т.Шевченко) до нинішнього зебілоїдства. Що, складно я пояснив для вашого розуміння? Ну, то даруйте, пане, тоді це ж не мій клопіт, правда ж? Ги-ги-ги. :)».

Допис, який так збурив Павла Шевела, можна прочитати тут (різні посилання):

https://enigma.club/articles/pro-durnogo-gusaka-abo-prichina-ukrainsbkikh-nevdach#scrollTo=22759

http://yakymenko.blogspot.com/2019/04/blog-post_26.html?m=1

https://yakymenko.tumblr.com/post/184459507876/%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%B3%D1%83%D1%81%D0%B0%D0%BA%D0%B0-%D0%B0%D0%B1%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85

26.11.2019
©Андрій Якименко


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: