Перекласти (Translate)

02 грудня 2019

ПРЕЗИК-ДЕЗЕРТИР

ПРЕЗИК-ДЕЗЕРТИР

Те, що Зеленський уникав призову до армії під час значного загострення на фронті у буремні 2014-2016 роки відомо всім. Зелений Пісюніст навіть до мами Римми не з'являвся в Кривий Ріг, тобто за місцем своєї прописки, щоб не брати повісток з військкомату. Хоча мама Римма йому розповідала телефоном про повістки і показувала їх, Сцяний Пісюніст кричав у слухавку (бо тоді ховався у Москві, проводячи корпоративи для агресора): "Я не піду на війну на Донбасі!".

І от волею дурних виборців, дурного випадку, вже в чині головнокомандувача, Сциклива Шмаркля знову верещить, але тепер не мамі Риммі в слухавку, а витріщивши очі прямо в іноземний телевізор: "Я не піду на війну на Донбасі!".

Вовику, ти як був хлопчиком-сциклом, сциклом ти і лишився в чині президента, тобто дезертира-презика!..

На світлині:
"Я ніколи на війну не піду, це моя життєва позиція, я не погоджуся на війну на Донбасі!" (©) Зелений припиздент - іноземним ЗМІ (Time, Der Spiegel, Le Monde та Gazera Wyborcza).
Вовику, баран зелений ти! Війна  у ж е  шостий рік іде на Донбасі! І твого "погодження" для її початку не потрібно, телепню болотний!!

02.12.2019
©Андрій Якименко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: