Перекласти (Translate)

14 квітня 2024

БОКС І ВІДКУШЕНЕ ВУХО

БОКС І ВІДКУШЕНЕ ВУХО

Побачив допис у телеґрамі як поліціянти в США заарештовували боксера Майка Тайсона.

І згадав, і написав до сина Богдана і сім'ї:

"Я цей епізод з відкушеним вухом (насправді частиною вуха) бачив у прямому етері, коли був у США у 1997 році.
Це був 2-й чи 3-й день перебування в США. Увечері я сидів у залі з телевізором у своєї хазяйки американки Сью Вілкінсон. Я пультом перемикав канали і спіймав бокс. Трохи почав дивитися як б'ються два негри-боксери. Вони зчепилися і тут один хап іншого зубами за вухо! Другий як заверещить, схопився за вухо і почав стрибати по рингу, тобто показував біль. Звісно, там гамір почався, все це коментували спорткоментатори англійською, я нічого не розумів. Я навіть події не зрозумів. Потім, як уже повернувся в Україну, то я вже українською прочитав-подивився цю спортивну подію і згадав, що я наживо в США бачив по телевізору як Майк Тайсон відкусив шматок вуха Евандера Голіфілда. Тайсона потім за цей учинок на кілька років дискваліфікували з боксу і навіть, здається, ув'язнили."
(Андрій Якименко, 13.04.2024, telegram-чат)

Додатки:
1. Арешт Майка Тайсона, 1997 рік.
2. Спогад про цю подію.

13.04.2024
©Андрій Якименко

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: