Перекласти (Translate)

11 квітня 2015

НЕРОЗУМНИЙ ЄВРЕЙ*

НЕРОЗУМНИЙ ЄВРЕЙ*

* Хто мене постійно читає, той здивується, що я жидів став називати євреями. Нічого дивного нема. Жидів я й надалі називатиму їхнім справжнім ім'ям - жиди. Така назва цього народу зустрічається ще в Руських літописах. І я не бачу причини "перейменовувати" цей народ на москальський штиб у євреїв. Але мою публікацію "Нерозумний жид" Фейсбук видалив, попередив мене про недопустимість цього у подальшому та заблокував мене на 30 днів. Пусте! Нехай. Я вирішив повторно опублікувати свою статтю "Нерозумний жид" зі зміненим словом "жид" на "єврей". Після розблокування знов опублікую цю нову експериментальну редакцію на своїй сторінці у Фейсбуці. Якщо знову цю статтю буде видалено, то це стане доказом, що Фейсбук є не лише жидівською, але й коломойською соцмережею.
Отже, читайте.

Нерозумний єврей
Коломойський попер проти Держави.
Проти Держави не попреш!
Держава Коломойського розчавила.
Існує хибна думка, що євреї - то розумні люди.
Ну, якщо сантехнік краще мене поставить унітаз, то хіба то через розум?
Кожен має свою спеціялізацію і фах.
Тому про розум у євреїв не йдеться.
Спеціялізація в них така - єврейська.
Отже, у державних питаннях Коломойський не є фахівець.
Принаймні, в Україні.
В Ізраїлі - можливо.
І ще десь там, звідки має "додатковий" паспорт.
Нерозумний, отже, єврей - цей колишній Коломойський, що попер проти Держави.
Проти Держави не попреш!
Держава завжди розчавить.
Навіть Коломойського.
Тим більше, коли ця Держава - Україна!

25 березня 2015 року (видалено Фейсбуком)

11 квітня 2015 року (нова експериментальна редакція)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: