Перекласти (Translate)

29 квітня 2015

РОСІЙСЬКОМОВНОМУ ПАДЛЮЦІ

РОСІЙСЬКОМОВНОМУ ПАДЛЮЦІ

Для Богдана Чухлиба ( http://vk.com/id75102860 ), який засцяв мені надати слово (блокування відповіді):

Наш діялог на ВКонтакте:

Александр Аристов:
- Боря [Філатов] трандофил! Расскажи лучше как вы людей в 90 х ухуячивали,честь и совесть эпохи!

Богдан Чухлиб:
- Александр, а кто в 90 не херячил? Вопрос в том, кто сейчас что делает...

Андрій Якименко:
- Філатов і зараз грає на руку Москви!

Богдан Чухліб:
- Андрій, а на чию руку Порошенко грає?

Андрій Якименко:
- Чухліб, Порошенко грає на руку України! А Філатов - прохований агент Кремля!

Богдан Чухліб:
- Андрій, не смішіть людей....При всій повазі до Вас....

Александр Аристов:
- Богдан, он в месте с братьями рэгиналами пилил Украину и тут он стал ебаться патриотом!чудеса до и только,что крест животворящий делает а Порош их компашку просто пока ебет!

Андрій Якименко:
- Чухліб, маєте проблеми з почуттям гумору? Чи ви є дурносміх? Я й не думав жартувати! І, до речі, мені не треба вашої поваги!

Богдан Чухлиб:
- Андрій, ідіть в сраку.
(заблокував мене)

Моя відповідь Чухлібу (не зміг йому відповісти: заблоковано) -
Андрій Якименко:
- От ти й розкрився, Чухліб! Хіба я тебе ображав? Ну, то отримай відповідь, заразо: здох мерщій звідси, москальська гнидо, вошо, козолупе!

Цікаво, що я ж на його сторінці не писав. Спір був на загальному форумі-стіні.

29 квітня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: