Перекласти (Translate)

12 вересня 2015

ПЕРЕБІР

ПЕРЕБІР

Я є державник. Я мислю державними категоріями. Тому я підтримую президента Порошенка. Я голосував за нього. Я схвалюю його дії. Якби президентом був Тягнибок чи Ярош, навряд би Україна здобула б таку підтримку в світі.

Порошенко - теж державник. Хто це заперечує - той телепень чи ворог. Так, Порошенко обмежений у своїх рішеннях і діях порадами й позицією у Східній війні, що їх висловлюють ЄС і США - Захід загалом. Але Захід нам не ворог! Хто це заперечує - той телепень, або агент Кремля.

Також ідеологічно я підтримую партію Свобода. Я сам свободівець в душі. Але я вважаю, що Свобода й Тягнибок роблять фатальну помилку у своїй ненависті до Порошенка. Фатальну для Свободи в першу чергу, а якщо антипрезидентська політика Свободи переможе, то фатальну для всієї України.

Ще до вибуху гранати перед ВРУ я назвав усіх мітингарів петлюрівцями, коли вони в своїй ненависті до Скоропадського-державника вчинили заколот, втратили Кубань і Курщину, а згодом - Директорію і УНР. Війна проти Порошенка - це перебір, свободівці!

Також є перебором Аваківська антисвободівська риторика і маячня. Одразу, як схопили нацгвардійця з МВС Гуменюка, Аваков приписав його Свободі. Брудна метода, міністре МВС!

Перебором є й арешт Юрія Сиротюка. Так, Аваков, Порошенко, МВС арешту офіційно не просили. Цю функцію зробив прокурор . І тупий, паскудний суд ув'язнив патріота. Не маю сумніву, що апеляційний суд звільнить Сиротюка з-під варти.

Але чи не багато переборів?
Одні - засліплені, інші - ненавидять...
Та мисліть же усі державним мисленням, нарешті!!

Свобода мусить припинити антидержавні заходи й риторику.
А Порошенко мусить зрозуміти: коли Кравчук не перейняв ідеології від Руху (1990-ті роки) - тоді й почався відлік до Східної війни з Росією!

12 вересня 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: