Перекласти (Translate)

13 березня 2016

МАЙДАННИЙ МАНДАТ

МАЙДАННИЙ МАНДАТ

Революцію Гідности зробила молодь. Усі революції робить молодь. Згадаймо молодих 20-30-річних Фіделя Кастро з його повстанцями-революціонерами Кубинської революції.

Пізно увечері наприкінці грудня 2013 року до мене на мобільний зателефонував 19-річний син-студент Богдан Якименко, дніпропетровець:
- Тату, вгадайте де я зараз?
- І де  ж?
- Я на Майдані!

Виявляється, що син уже кілька днів живе у Києві на Майдані Незалежности. І на Майдані син зустрів 2014 рік.

- А де ж ти спиш? І чим харчуєшся? - питаю.
- Ніч я ночував у Міськраді Києва, спав на матраці, - каже син, - а потім киянин-студент узяв групу таких, як я, до себе додому. А харчуюсь я на Майдані. Тут дуже добре й смачно годують.

19 років хлопцеві! Тоді було. Нині йому скоро 22 роки. Нове - вже наше! - покоління! Патріотичне. Українськомовне.

Коли я мав 19-ть, то у Союзі був глибокий Совок. Російськомовний Університет. Найголовніше, пам'ятаю, питання - добре скласти сесію. Гаразд, нехай не добре, але так, щоб знову заробити стипендію. Ну, решта молодечих питань - гуляння, безтурботність чи дівчата, - то не питання взагалі! Головне - стипендія!

Також на моїй пам'яті студента університету (1982 рік) - війна з Америкою. Так-так! Ми готувались воювати з США. Так само, як готують до війни з Америкою нинішню російську молодь. Якраз помер "дорогий Леонід Ілліч", тобто Брежнєв (листопад 1982 року), наш Генсек - генеральний секретар Компартії - тодішній "президент" Союзу. Брежнєв був для мене вічним! Коли я народився (1965 рік), то Брежнєв був! І все моє життя свідоме (школа, виш) - існує Брежнєв. Він такий же вічний, як і Путін в москалів. І от комуністичний вождь помер... Це значить, ми воюємо з Америкою! Не скористатися з такого випадку напасти Штатам на Союз?! Ніхто інакше й думати не міг! Ми справді вірили у це! Щоправда, чому не вибухла війна, - ця тема зникла, ніби й не було її, одразу як настала сесія з її питанням про стипендію...

Також я пам'ятаю сина вже коли він мав 4 роки. Дніпропетровськ. Трамвай. 1998 рік. Тато, тобто я, давно вже став націоналістом. Свою дитину теж таким виховує. Коли воно мале, то українська мова - головне! Ми їдемо в трамваї й бесідуємо мило. Дитя лопоче українською. Дитя по-українськи мислить! Я відчуваю погляди. І дівчина-студентка, не витримавши, каже: "Как красиво говорит ребёнок по-украински!" (рос.). А я відповідаю: "То говоріть і ви!".

Мені здається, що якби 20 лютого 2014 року доля знов занесла сина до Києва, то він пішов би на Інститутську разом з Героями Небесної сотні...

На доказ участи у Революції Богдан Якименко отримав Мандат. Назвемо його майданним. Революційний документ - майданний Мандат. Нехай цей документ виховує моїх майбутніх онуків!

Ми переможемо Росію у війні!
Не маю сумніву!
Дорогу - тільки молодим!

На світлині:
Майданний Мандат N 10912 від 31 грудня 2013 року на ім'я Якименко Богдан Андрійович, Революція Гідности, Київ, Майдан

13 березня 2016 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: