Перекласти (Translate)

09 березня 2017

ВІДПОВІДЬ НЕДОТЕПІ

ВІДПОВІДЬ НЕДОТЕПІ*

* Допис 10 лютого 2015 року

- Андрей Якименко! Вы - тролль! Вы хотя бы анализировали кто делает перепост ваших публикаций?

- :-) Який же я троль, коли я пишу В СЕБЕ на сторінці? Це вас можна назвати тролем, бо, бачачи мою політичну позицію, що її оприлюднюю, ви раз-у-раз У МЕНЕ на сторінці вивалюєте свої висери. Це ж не я у вас пишу, правда ж?
А щодо перепоширень, то справді, я не аналізував. І не збираюся. Я навіть здогадуюся про що ви мовите: там, мабуть, повно перепоширень від усякої москальської наволочі? Ну, а вам у голову не приходила "Мисля" (велика літера), що троле-боти так здійснюють комп'ютерні спец-бот-операції з дискредитації патріотів - шляхом перепоширень від неукраїнської гидоти? Класичний ґебістський спосіб. НКВД так діяла проти УПА. Хоча, більше перепоширень - від тих, хто думає як і я.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: