Перекласти (Translate)

17 квітня 2017

ПОХВАЛА ФІЛАТОВУ

ПОХВАЛА ФІЛАТОВУ

Міського голову Січеслава (тимчасова назва - місто Дніпро) Бориса Філатова я ніколи не бачив уживу, тільки в телевізорі та Інтернеті. Але знаю його як облупленого. Тому й недолюблюю його. Тому, що його славу "спасітєля Днєпра і Отєчєства" він зробив собі сам через підвладні колишній ПриватКоманді засоби масової інформації.

Моїм читачам відома причина мого зневажання Філатова. Рейдер ніколи не стане законником! І останні дії міського голови на захист секретаря міськради Мішалова (погоняло якого "єврєйскій мальчік") і голови бюджетної комісії міськради Хмельникова, які підозрюються у корупційних діях з виділення майже 500 мільйонів гривень бюджетних коштів фірмам батька "єврєйского мальчіка", отже, дії Філатова на захист цих одіозних осіб говорять все за себе.

Але глузливо-зла відповідь Філатова "голові ДНР" Захарченку мені сподобалася. "Прийди, тварино, і візьми місто Дніпро!" (приблизно так, але російською) - це в його, Філатова, стилі - "мразі, подонкі, ублюдкі".

Але, як я оцінював раніше цю ПриватКоманду (Коломойський, Корбан, Філатов), що вони захищали у 2014 році Дніпропетровськ не з ідейних, не з ідеологічних міркувань, а щоб не втратити свої активи і майно, так я і нині заявляю: у Філатових глузах на адресу Захарченка не вбачаю великого ідейного патріотизму.

Втім, у приниженні Захарченка це не має значення. Головне ж тут - висміяти і принизити це даунбаське "животноє" (©Філатов)!

Тому - хвалю тебе, Філатов!
Мо-ло-дець!

16 квітня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: