Перекласти (Translate)

24 квітня 2017

СОНЦЕ - ВЕЗУ ДОДОМУ!

СОНЦЕ -  ВЕЗУ ДОДОМУ!

Завершилися мої київські справи. Я аж упрів. У прямому й переносному сенсі. Я їхав із зими, а потрапив, якщо не в літо, то на середину весни. Кияни ходять у легшому одязі, ніж ми, січеславці (м. Дніпро). Я сюди приїхав, ніби евенк із Заполяр'я у субтропіки. Ось вам декілька світлин київських вулиць, січеславці! Не вірите? Та не брешу! Коли у вас (гм... у мене вчора вдома теж - у Дніпрі) був сніг і мінус 2, тут - сонце, ясно і плюс 10. А Київ же північніше за Січеслав на трохи менше 500 км!

Я київське сонце везу додому!

На світлинах:
На вулицях Києва 21 квітня 2017 року, знімкував о ~ 15:30 год. Андрій Якименко. Проспект із гарними висотками - це бульвар Лесі Українки, м. Київ.

21 квітня 2017 року



Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: