Перекласти (Translate)

01 серпня 2017

МОЇ ЛЮБОВНІ ІСТОРІЇ

МОЇ ЛЮБОВНІ ІСТОРІЇ

Пишу не тільки про політику. Інколи і про любов, сім'ю, кохання. Я ж людина і мужчина, врешті-решт! Ги. Хоча, справді, пишу майже тільки політичні дописи.

І от я побачив на Ґуґл-маркеті програмку "Любовні історії". "Цікаво, - я подумав, - треба відшукати всі мої статті про дружину і сім'ю та опублікувати у програмі".

І зробив це! І зайняв у червні 1 місце! Опубліковано 6 моїх статтей. Коли хто хоче - почитайте. Як матиму натхнення й творчість - публікуватиму любовні оповідки й далі. Ги.

Андроїд-програму "Любовні історії" можна завантажити тут:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aapvs.international.lovestories5.lite

На світлинах:
Мій профіль у Любовних історіях, моє 1 місце, мій коментар на Ґуґл-маркеті тощо.

01 серпня 2017 року