Перекласти (Translate)

01 серпня 2017

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. СОВКОВИЙ КІНОТЕАТР

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. СОВКОВИЙ КІНОТЕАТР

Наприкінці липня 2017 року пробув разом із сином Богданом (23 роки) у Маріуполі, Донецька область. Поєднав родинні зв'язки з відпочинком. У Маріуполі живе мій 2-юрідний брат Сергій Сімцов (55 років), небіж (племінник) моєї мами (76 років). Моя мама Любов і Сергіїв батько Василь є рідними братом і сестрою. Василь Сімцов, мій дядько, вже кілька років як помер.

Тиждень відпочинку в Маріуполі (24-28 липня 2017 року), прифронтовому місті, надав мені і синові багато кіно-фото матеріялу.

Тому розпочинаю цикл дописів під загальною назвою "Маріупільський щоденник".

На світлині:
Совковий кінотеатр.
Поруч із сучасними кав'ярнями та ресторанами на Приморському бульварі Маріуполя побачив геть розбитий кінотеатр "Буревестник" ("Буревісник"). Таких кінотеатрів було повно по всьому Союзу!.. Та ж архітектура, сходи, вікна, поверхи. І - ті ж самі фільми! Пам'ятаю все це досі... (Нині мені 52 роки).
Чому мене привабила оця руїна? Так само схожа на Совок! Так само вже обшарпана, розбита, ще на балансі у міської ради, але нікому не потрібна вже споруда...
Прощай, Совок! Ти не відродишся уже ніколи! Так само, як і цей кінотеатр, як і фільми, що щовечора у ньому йшли!..

Знімкував Андрій Якименко, 25 липня 2017 року, Приморський бульвар Маріуполя, Донецька область, Україна.

01 серпня 2017 року