Перекласти (Translate)

02 серпня 2017

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. ПОРТ

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. ПОРТ

Наприкінці липня 2017 року пробув разом із сином Богданом (23 роки) у Маріуполі, Донецька область. Поєднав родинні зв'язки з відпочинком. У Маріуполі живе мій 2-юрідний брат Сергій Сімцов (55 років), небіж (племінник) моєї мами (76 років). Моя мама Любов і Сергіїв батько Василь є рідними братом і сестрою. Василь Сімцов, мій дядько, вже кілька років як помер.

Тиждень відпочинку в Маріуполі (24-28 липня 2017 року), прифронтовому місті, надав мені і синові багато кіно-фото матеріялу.

Тому розпочинаю цикл дописів під загальною назвою "Маріупільський щоденник".

На світлині:
Порт. Морський порт Маріуполя за муром. Ми із сином бачили порт іздалеку. А що нам там робити? Зблизька ми бачили лише портові крани через мур.
Тут головне, що всю техніку в порту пофарбовано у синьо-жовті кольори. Фарбо-пропаганда в дії, ги.
До речі, проти Січеслава (місто Дніпро) у Маріуполі геть усе розфарбовано у патріотичні фарби - в жовте й синє. Це одразу кидається в очі всім приїжджім, і нам теж. Привіт тобі, "спасітєлю" Філатовъ!

Знімкував Андрій Якименко, 25 липня 2017 року, Приморський бульвар Маріуполя, Донецька область, Україна.

01 серпня 2017 року