Перекласти (Translate)

02 серпня 2017

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. "ДЕКОМУНІЗАЦІЯ"

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. "ДЕКОМУНІЗАЦІЯ"

Наприкінці липня 2017 року пробув разом із сином Богданом (23 роки) у Маріуполі, Донецька область. Поєднав родинні зв'язки з відпочинком. У Маріуполі живе мій 2-юрідний брат Сергій Сімцов (55 років), небіж (племінник) моєї мами (76 років). Моя мама Любов і Сергіїв батько Василь є рідними братом і сестрою. Василь Сімцов, мій дядько, вже кілька років як помер.

Тиждень відпочинку в Маріуполі (24-28 липня 2017 року), прифронтовому місті, надав мені і синові багато кіно-фото матеріялу.

Тому розпочинаю цикл дописів під загальною назвою "Маріупільський щоденник".

На світлині:
Простуючи проспектом Луніна у Маріуполі (який потім плавно переходить у Приморський бульвар, обидва шляхи тягнуться недалеко і паралельно лінії азовського морського берега) ми з сином надибали на пам'ятник-погруддя Ніколаю Луніну. Виявляється, цей Лунін є Герой Радянського Союзу. А саме погруддя встановлено у... 2010 році (скульптор Скорих), якраз коли Янукович став президентом... Ми переконалися, що декомунізація до Маріуполя ще не дійшла...
Йдучи далі, ми побачили пам'ятну споруду на вшанування піонера-героя Анатолія Балабухи, який нібито загинув від німців на цьому ж місці у 2 Світову війну (у 1943 році).
У Маріуполі дивном чином уживаються дві ідеології - українська державницька та стара совково-російська, комуністична. Ще жодна з ідеологій не здолала іншу, попри допомогу нинішнього законодавства.
Сепарський регіон... І фронт за 20 кілометрів... Поки що ніхто не буде руйнувати цих російських символів поневолення українського народу й України.
Я спитав свого Богдана-сина (23 роки) чи вважає він цього піонера героєм. Ні, не вважає, хоча Балабуха є українцем (прізвище українське!). Тоді я спитав які асоціяції йому спадають на думку від цього пам'ятника. І син сказав: Небесна сотня! Так, ми погодилися вдвох, цей піонер є комуністичною "Небесною сотнею"! Але то не наші герої! Ми віримо в Україну та Українство. Вони ж - москаль Лунін і хохол Балабуха - були провідниками російської держави - СРСР. Вони - наші вороги! І тому згодом ці пам'ятні споруди Луніну та Балабусі буде знищено ущент!
Я лишився задоволений, що виховав такого сина.

Знімкував 25 липня 2017 року Андрій Якименко, проспект Луніна, місто Маріупіль, Донецька область, Україна.

02 серпня 2017 року