Перекласти (Translate)

02 серпня 2017

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. ПОРТОВІ МАЙСТЕРНІ

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. ПОРТОВІ МАЙСТЕРНІ

Наприкінці липня 2017 року пробув разом із сином Богданом (23 роки) у Маріуполі, Донецька область. Поєднав родинні зв'язки з відпочинком. У Маріуполі живе мій 2-юрідний брат Сергій Сімцов (55 років), небіж (племінник) моєї мами (76 років). Моя мама Любов і Сергіїв батько Василь є рідними братом і сестрою. Василь Сімцов, мій дядько, вже кілька років як помер.

Тиждень відпочинку в Маріуполі (24-28 липня 2017 року), прифронтовому місті, надав мені і синові багато кіно-фото матеріялу.

Тому розпочинаю цикл дописів під загальною назвою "Маріупільський щоденник".

На світлині:
Після пляжу Піщаного вирішили з сином пішки прогулятися аж поки втомимося. Полюбляємо такі прогулянки! Ідеш неквапом, розмовляєш, роздивляєшся усе тобі нове довкола. Цікаво!
Побачили спочатку якір, потім напис "Портові майстерні, 1889 рік". Ну, як тут не зазнімкуватись біля них? :)

На світлині знімкуються Богдан Якименко (син) і Андрій Якименко (батько), 25 липня 2017 року, Портові майстерні, м. Маріупіль, Донецька область, Україна.

02 серпня 2017 року