Перекласти (Translate)

28 серпня 2017

РІЧНА АКТУАЛЬНІСТЬ

РІЧНА АКТУАЛЬНІСТЬ
(до Шкільного дзвоника і Маршу гніву)*

* допис 28 серпня 2015 року, Андрій Якименко, Фейсбук
(з коментарями 2015 та 2017 років)

Фейсбук щодня надає приватне посилання на ваші ж публікації цього ж дня щороку тому. Цікаво інколи пірнути в епоху річної і більше давнини, читаючи себе ж самого.

От і зараз Фейсбук нагадав мені важливе те, що непокоїло суспільство рік тому. Рік минув, а актуальність питання не зникла!

Як і рік тому "патріотичні ідіоти" (за нардепом Пашинським) виконують роботу ФСБ. Хтось десь колись від когось чув чи бачив, чи йому привидилося, чи на сайті десь читав - одразу Страшна-І-Достовірна-Інформація кладеться на сторінку у Фейсбуці. Справу зроблено! "Я ж раніше всіх про це писав!". Завтра мислевірус не підтвердиться - пусте! Всі уже забули хто перший насмердів!

Учора, 27 серпня 2015 року, вранці: "21 загинуло в АТО!".
Увечері: "Ситуація складна, але цифра менша вдесятеро!".
Нині вранці: "Сепари на 1 вересня стрілятимуть гарматами по школах з дітьми в окупованих районах і звинуватять ЗСУ, потім буде наступ армії РФ!" (речник Правого Сектора).
Пророкую: на Перше вересня цей мислевкид усі забудуть, але паніка свого досягне: 29-го (чи вже перенесли на 31 серпня?) бидломаса побіжить на вигаданий у Кремлі Марш гніву!

Знову закликаю: не поширюйте брехні! пишіть лиш те, що самі бачили!

Мій допис у Фейсбуці 28 серпня 2014 року - досі актуальний!

"НЕ ПОШИРЮЙТЕ БРЕХНІ!*

* Допис 28 серпня 2014 року, Андрій Якименко, Фейсбук

Інформації, дійсно, багато.
І останнім часом (ПІСЛЯ МІНСЬКА!) її, негативної (!), збільшено в рази!
Якесь Фейсбук-чмо, одне проплачене Путлером, інше - кухонна баба-кухарка, починають поширювати публікації, насамперед панічні та негативні.
Навіщо це робити?
Проплачений ФСБ-троль це робить за гроші.
А решта ФБ-любителів, чого ви хочете добитись?
Пишіть лише те, що бачили НА ВЛАСНІ ОЧІ або чули від надійних джерел (з указівкою цих джерел!).
Вояки в танчики на компі, диви...

Я не кажу "усе гаразд, прекрасная маркізо!".
Я кажу: не підключайтеся до інтернет-війни, до масового психозу, чого прагне для воєнної мети Росія!!"

Коментарі до допису:

Bionda Guilia, 28 серпня 2015 року, коментар:
"Ой дісно ви праві ! Зараз взагалі таке робиться що я не розумію ... говорила з Україною мене попередили що це не телефона розмова ! Значить тел.прослуховуються !?"

Виктор Таратушка, 28 серпня 2015 року, коментар:
"Недолугі висновки аналізу подій під Іловайськом - це надійне джерело, чи ні?"

Андрій Якименко, 29 серпня 2015  року, коментар:
"Пане Таратушка, запитання некоректне. Уточніть про ЧИЇ висновки мова. "Висновки" Корбана, Бутусова - дійсно, недолугі, отже, не є правдивим і надійним джерелом."

Виктор Таратушка, 29 серпня 2015 року, коментар:
"Генштабу і військової прокуратури."

Виктор Таратушка, 29 серпня 2015 року, коментар:
"Я не слухав ні Корбана ні Бутусова.  Я здатний сам зробити висновки виходячи з інформації офіційних джерел, а також із розповідей безпосередніх учасників цього  явища. Крім того я навжусь сказати, а точніше повторити, що війна це ремесло і нею повинні займатися фахівці, а не люди, які ніколи не були в армії. Військове ремесло одне з найсерйозніших ремесел, а може і найсерйозніше, без "одне", і найвідповідальніше оскільки на кону стоїть людське життя.  Загтбель тисяч українських бійців свідчить про некомпетентність військового керівництва, або про зраду.  А звинувачення в розстрілі московитів, не що інше як виправдовування  своєї некомпетентності, недолугості і дурості. Москвини вороги, це ми знали всі впродовж 23-х років. І ти теж це знав пане Андрію, але Генштаб цього не зав чомусь. Ворога звинувачувати в тому, що він ворог - це що, як не ідіотизм. З ним потрібно воювати і робити це серйозно, а не загравати."

Андрій Якименко, 29 серпня 2015 року, коментар:
"Виктор Таратушка, що далі вас читаю, то більше задумуюся: А ви на чийому боці, офіцере??
Я навіть припускаю, що совітська армія чимось зобидила пана полковника...
Але ж ми маємо вже свою Армію!!! Так, слід удосконалювати, міняти людей і т.д. На час Іловайська у Генштабі (та й зараз є) було повно ФСБ-агентів. Тому-то Генштаб належно не спрацював. Але ж людей з Добробатів та МВС на Іловайськ кинув Геній всіх армій світу Корбан!!! Бо там має комерційно-рейдерський інтерес (читай Гелетея) та мріє стати Міністром оборони! (Ніколи, звісно, не стане, але мотив дій його бажання простежується!).
Тому, полковнику, НЕ ВИНУВАТЬТЕ АРМІЮ ЗА ІЛОВАЙСЬК!! Завдяки ЦІЙ (яка б не була) Армії ще існує Україна!!!"

Виктор Таратушка, 29 серпня 2015 року, коментар:
"Ну, по перше, пане Якименко давайте не повертатись далеко. І мене совіцька армія ні в чому не образила, на відміну від Васмабуть. Вона мене багато чому навчила і завдяки цьому я став на бік українського націоналізму, щн тоді коли Ви лякались слова націоналізм. І треба зрозуміти трохи, що армія і Генштаб то різні речі. Є об'єкт управління, а є орган управління.  Але не про це йде річ. річ іде про організацію війни, як такої. І не завдяки армії існує Україна, а завдяки українському народові і тим сотням добровольців.  Ви ніколи не були там і не знаєте в чому причина. І ваша особиста неприязнь до Корбана, то всього лише емоції. І "полководець" Корбан  тут, як кажуть московити "не приделах". він був всього навсього  заступником Бені.."

Виктор Таратушка, 29 серпня 2015 року, коментар:
"і взагалі, я не лізу в юриспруденцію, тому, що знайомий з нею поверхнево, а Ви великий стратег, який не знає що таке війна."

Андрій Якименко, 29 серпня 2015 року, коментар:
"Таратушка, я не лізу в справи Армії, Стратегію і т.д. Навіть, якщо вам таке ввижається. Не лізу, бо я, дійсно, не є військовий фахівець.
Але мене дивує, що полковник у відставці та на пенсії пан Таратушка сприймає за чисту монету недолугі патякання таких великих ЕксперДів, як Бутусов, Корбан і Компанія..."

Андрій Якименко, 29 серпня 2015 року, коментар:
"Еге, іще одне.
Навіщо ви виссали з пальця, що я колись боявся слова Націоналізм? Такого ніколи не було і придумувати мені хуйні - це теж саме, що сказати: Таратушка користується пальцем, а не туалетним папером. Подумайте на цим.
А "неприязнь до Корбана" полягає не у ваших фантазіях, а у логічних фактах, які я викладав, викладаю і буду викладати, але ЖОДНОГО з цих фактів ви так і не спростували!!"

Виктор Таратушка, 31 серпня 2015 року, коментар:
"Ще раз повторюю, що я не слухав і не чув ні Корбана, ні Бутусова. Бутусова почув лише сьогодні 30.08. І у відставці я, чи ще десь, але я сам можу зробити певні висновки в тій справі  якій я присвятив своє життя. На щастя, чи нажаль, у мене немає авторитетів, а в даному питанні керуюсь лише законом філософії - про взаємозв'язок причини і наслідків. В даній ситуації для мене авторитети - люди які зі зброєю в руках боронять нашу з Вами Україну.  І дуже шкодую, що мені відмовляють в призові до ЗСУ."

Виктор Таратушка, 31 серпня 2015 року, коментар:
"Пане Якименко, я нічого не хочу спростовувати і цим не займаюсь. Знаю лише із Ваших постів про Ваші стосунки з паном Корбаном.  І якщо Ви любите  пана Корбана то Ваші справи. Але я  дійсно подумав, що  Ви з ним не в дружбі.  І не лайтесь будь ласка, не вподобляйтесь москальні, в українській мові досить дошкульних слів, щоб висловити своє незадоволення, або захоплення."

КОМЕНТАР Андрія Якименка від 28 серпня 2017 року:
В останньому своєму відповіді-коментарі полковник радянської армії у відставці Віктор Таратушка написав про мене (про Андрія Якименка): "І якщо Ви любите  пана Корбана то Ваші справи. Але я  дійсно подумав, що  Ви з ним не в дружбі." Дурнішої логічно-ідіотської відповіді я ще не читав від армійської людини. По-перше весь мій Фейсбук і навіть ця стаття і мої коментарі-відповіді говорять про моє ставлення до Корбана, Бутусова і їхню команду, де таратушкіної "любови" нема й сліду. То чого брехати, Таратушка? По-друге, далі у цьому ж коментарі Таратушка сам же пише, що подумав, що Якименко із Корбаном не в дружбі... Що у вас із логікою, Таратушка?? ))

28 серпня 2017 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: