Перекласти (Translate)

29 серпня 2017

ІДЕОЛОГІЯ І ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

ІДЕОЛОГІЯ І ПРОФЕСІОНАЛІЗМ *

* допис 29 серпня 2014 року, Андрій Якименко, Фейсбук

Будь-хто, прочитавши мої дописи і перепоширення за 2-3 останні доби (та й раніше за весь час) переконається, що я постійно твердив про ФСБ-вкиди мислевірусів від Москви, про сіяння паніки і зневіри ФСБ-тролями, у тім числі у зв'язку з подіями на Східному фронті після Мінської зустрічі керівників держав 26 серпня 2014 року.

Я ніколи не наводив доказів.
Тому що ніяких доказів, ні фактичних, ні в юридичному сенсі я не мав.
Але я твердив про роботу комп'ютерної агентури Москви, тому що вірив у це, і ця віра була - і є - твердою на рівні доведеного знання про вказані факти.
Ось чому, не маючи жодного доказу, я не брехав!

Ідеологія, сповідувана мною, логічно приводила мене до висновку про веденння Москвою проти України кібер-війни.
Адже ж Росія - ворог!

Нарешті наша СБУ розкрила людям те, що й так було відомо і без доказів - війна проти України точиться і в інтернет-мережі.

Ось чому я закликАв: без паніки! спокійно! не йміть віри мислевірусам від ворога! публікуйте те, що бачите на власні очі!

"Глава Служби безпеки України Валентин Наливайченко заявляє про поширення Федеральною службою безпеки Росії в інтернеті інформації для стимулювання паніки в українському суспільстві.
Про це він сказав після засідання Ради національної безпеки й оборони.
"18 спеціальний центр ФСБ Росії працює як спеціальна установа, де цілодобово майже 1,5 тис. людей... у соціальних мережах через роботизовані системи розсилання повідомлень... цілеспрямовано останні три доби розсилають повідомлення, тексти панічного характеру", - сказав він.
Наливайченко зазначив, що СБУ вживає всіх заходів для припинення таких дій.
Зокрема, удалося домовитися з корпорацією Google, щоб пошуковик не блокував на вимогу російської влади українські сайти й матеріали на відехостингу YouTube.
У той же час із адміністрацією соціальної мережі Facebook поки не вдається домовитися про блокування фейкових акаунтів російських пропагандистів.
Як відомо, Президент Петро Порошенко закликає українців не панікувати і називає ситуацію в зоні АТО складною, але контрольованою".

При цьому зверну увагу на те, що СБУ домовилася з Ґуґлом не блокувати українських матеріялів за вимогою Москви.

Фейсбук же вмовити ще не вдалося.
Бо єдина причина цього - Фейсбук-офіс Східної Європі РОЗТАШОВАНО В МОСКВІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: