Перекласти (Translate)

14 серпня 2017

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. ВОКЗАЛ І БОМБОСХОВИЩЕ

МАРІУПІЛЬСЬКИЙ ЩОДЕННИК. ВОКЗАЛ І БОМБОСХОВИЩЕ

Наприкінці липня 2017 року пробув разом із сином Богданом (23 роки) у Маріуполі, Донецька область. Поєднав родинні зв'язки з відпочинком. У Маріуполі живе мій 2-юрідний брат Сергій Сімцов (55 років), небіж (племінник) моєї мами (76 років). Моя мама Любов і Сергіїв батько Василь є рідними братом і сестрою. Василь Сімцов, мій дядько, вже кілька років як помер.

Тиждень відпочинку в Маріуполі (24-28 липня 2017 року), прифронтовому місті, надав мені і синові багато кіно-фото матеріялу.

Тому розпочинаю цикл дописів під загальною назвою "Маріупільський щоденник".

На світлині:
Залізничний вокзал Маріуполя, м. Маріупіль, Донецька, область, Україна.
Знімкував 27 липня 2017 року Андрій Якименко.

Коли я поглянув на стрілку і табличку "Бомбосховище", на мене війнув подих війни...

14 серпня 2017 року