Перекласти (Translate)

28 листопада 2017

ВІДПОВІДЬ ДЛЯ ПАНАСЕНКО ЗА УЛЬЯНОВУ

ВІДПОВІДЬ ДЛЯ ПАНАСЕНКО ЗА УЛЬЯНОВУ

Тут примітивні людці великою ложкою бовтають у помийно-вигрібній діжці проти мене купу свого смердючого, паруючого лайна... Ну, гаразд, мушу ж відповісти, правда ж?

Є така Єкатеріна Панасєнко. Дуже люта на мене дівка. Пише і розмовляє ворожою москальською мовою. Підкреслив мовну ознаку, бо у цій темі це є важливим мазком. Ну, дуже люта - це може бути просто таким перебільшенням. Люта, я вважаю тому, що 3-4 роки тому пропонувала мені... Провідну. Це страхова компанія. Ну, я попросив у Панасенко скинути мені на електронну пошту ставки, розцінки і т.д. Автівку ж треба страхувати! Надійшло від Панасенко. Я прочитав і зрозумів, що то не для мене. Моя багаторічна улюблениця Акса (Страхкомпанія AXA) надає набагато кращі умови і різноманіття послуг, та ще й має авторитет від французької своєї мами. Нехай AXA вважає це моєю безкоштовною рекламою для страхкомпанії, ги. Так от, я повідомів страхагентові Панасенко, що Акса краща за Провідну, не буду страхуватись у Панасенко. Уже одразу я відчув розчарування в страхагента. А потім вона видалила мене зі своїх Фейсбук-друзів. А, забув же сказати, що під час своєї рекламної кампанії за Провідну ця Панасенко увійшла в мої Фейсбук-друзі, почалася злива позитивних коментарів та уподобайок в мене на сторінці, ги. Розумію, потенційному клієнтові слід же сподобатися, аж мабуть до оголеного стриптизу на жердині, ги. Так ото я й думаю, що Панасенкова злість отвєрґнутой дєвіци, ги, і засіла в неї у її мізках та в пам'яті... То до чого це я? Це такий вступ був. Далі - по суті.

Добрі люди скинули мені у приват посилання на сторінку у Фейсбуці де ця Панасенко верещить, як дівуля, якій обіцяли одружитися та не повели до РАЦСу. Замість того, щоб як то вимагає професійний фах журналістки (а Панасенко вже є головредом у Кам'янське.інфо) з'ясувати у свого колишнього "улюбленця" (в мене тобто) подробиці, ця Панасенко ледве не непритомніє від "позора такому адвокату", ну, тобто мені.

Гаразд, у чому ж річ? Є така Ульянова, яка дозволяє собі (поки що дозволяє, настане час, коли ми їм не дозволимо!), так от, Ульянова дозволяє собі принижувати Українську мову. "Не чіпайте руськомовних", мовляв. "Какая разніца какім язікомъ вспамінать Ґаладамор? Єсть украіноязічниє, каториє нє прізнают Ґаладамор. Я заплатіла налоґі і хачю, і буду разґаварівать на русскомъ языкє". Цю й подібну маячню наклацала на клавіятурі ця Ульянова.

Ну, я й відповів Ульяновій, що немає українськомовного українця, який би міг принижувати українців, заперечуючи Голодомор. І якщо, мовляв, такі десь почали проявлятися, то вони явно вивчили українську в кабінетах ФСБ і тепер здійснюють свою підривну діяльність вже нашою мовою. Ну, десь такий був між нами діялог на сторінці у Бориса Ковтонюка.

Так ця Ульянова мене... обізвала, виставивши паскудну картинку! Можете собі уявити?! Сепаратистська москальська наволоч і мерзота, мало того, що принижує Українську мову, так ще й принижує її захисника!

Ні, я не думаю, що ця Ульянова справді є професійною агенткою російських спецслужб. Туди, принаймні, дуреп не беруть. Коли я відповідав Ульяновій на сторінці в письменника Бориса Ковтонюка, то мав на увазі збірний образ подібних ульянових, як агентів Кремля і П'ятої колони Москви. От те, що до П'ятої колони Ульянова належить, то я й зараз це підтверджую!

Отож, я відповів Ульяновій на сторінці Ковтонюка (а власник сторінки видалив мою відповідь), а також Ульяновій у приват.

Слухайте, я справді, я серйозно вважаю, що ульянових треба вбивати!! Такі ульянови махали триколорами, зневажають досі "ваш тєлячій язікъ", такі ульянови тримали плакати "Путін, ввєді вайска!", саме такі ульянови є причиною нинішньої українсько-російської війни, бо послабили державу ізсередини і москалі із Путіним на чолі анексували Крим і залляли кров'ю Східний Донбас!!

Але хто нам дозволить зараз розстріляти П'яту колону Москви, як постріляв усю ворожу агентуру за Союзу Сталін? Права людини (ги, навіть не Нації!) там, Європа, США, Гаазький Трибунал там всякий...

Тому доводиться вбивати ворогів словами! Що я й зробив Ульяновій в приваті - я її морально вбив! А за першої ж нагоди - в Україні чи у світі - ми обов'язково проведемо "якименківську чистку" в Україні, щоб не смерділо в нас ульяновими!

Слава Нації! Смерть ворогам!

28 листопада 2017 року