Перекласти (Translate)

06 грудня 2017

Я ЛИШИВСЯ БЕЗ МІНЕТУ...

Я ЛИШИВСЯ БЕЗ МІНЕТУ...

Я лишився без мінету... А так хотів побачити, що ж воно таке!.. Поїхав до Києва, на жаль, тільки в понеділок 4 грудня. А мінети обіцяли у неділю 3 грудня. Увесь Інтернет захарастили об'явами: "Всі - на імпічмінет!". Отож я і хотів побачити відмінність одного мінета (всім нам відомого, чоловіки!) від того, нового, що про нього виють мі-Хуї-ли різних категорій. Я був у Києві, в судових справах. І вирішив я поєднати, так би мовити, корисне і приємне, ги. Але на цей політичний мінет - імпічмінет - я вже не встиг. Лишився без мінету я... Та й не шкодую! Бо вже казали, що імпічмінет - шкідлива штука для здоров'я і держави!
:)

На світлині:
Оце - всі наслідки імпічмінету в Києві. Хоч би за собою витерли - гей, мі-Хуї-ли!
:)
Знімкував Андрій Якименко 04 грудня 2017 року на Хрещатику у Києві.

05 грудня 2017 року