Перекласти (Translate)

23 січня 2018

ПЕНСІОНЕР

ПЕНСІОНЕР

Мій батько, Якименко Григорій Васильович, 19 вересня 1940 року народження, нині пенсіонер. Мешкає у приватній хаті на околиці міста Кам'янського, Дніпропетровська область. Тобто, нині йому 77 з гаком років. Що робити пенсіонерові? Городиками-садочками займатися. Квіти поливати. Вивірок (білочок) з горобчиками годувати, насипаючи до годівниці хліб і горішки. Мешкає батько зі своєю дружиною Любою, мамою моєю, біля гаю у Самишиній балці. Ну, іще пенсіонер має час читати. Багато часу, і багато читати. Там, у батьковій хаті, на полицях стоять книжки. Його книжки і мої книжки, куплені за час школярства-студентства аж донині. А нині мені 53 роки. П'ять тисяч книжок, казав батько. І от нещодавно батько каже, що прочитав усю Біблію, українською мовою переклад. "Як! - здивувався я, - Усю Біблію, понад тисячу сторінок?!". "Так, - каже батько, - все прочитав, від палітурки до палітурки!". Враження таке, сказав батько, що то кривава книга. Брат убиває брата, батько сина, син батька. І - багатобожжя. Єгова, Саваоф, Господь... Багатьом богам поклонялися люди. Про Старий заповіт таке каже батько. А щодо Євангелії, Нового заповіту, то ця віра м'якша і терпиміша за жидівську віру з Тори - Старого заповіту. Але теж - і в Євангелії простежується багатобожжя: то Ісус-Господь, то Діва Марія, то Дух божий. А що Коран, питаю я (ми маємо Коран в російському перекладі). Коран, каже батько, то тверде єдинобожжя. Аллаг - єдиний бог! Ну, і теж криваві чвари, бо Мухаммад багато чого взяв до Корану з обох Заповітів. Узяв, каже батько, але перекрутив по-свойому. І накидав купою і безсистемно, і свого додав. Біблія, каже батько, більш системна і логічна книга. І тому я ствердився у атеїзмі, каже батько. То все казочки, релігія ота. А тепер читаю я РУНВіру. "Знаєш, що таке РУНВіра?". "Знаю", - я відповідаю. "То віра наших предків", - мовить батько далі. Ото як Володимир охрестився і Русь охрестив, ото тоді на нас напали усі біди. То печеніги, то хозари з половцями. І аж донині мстяться нам численні Боги наших предків. Оця навала москалів - то їхня помста, що зреклися батьківської віри. Ну, а як Націоналізм як віра чи релігія, питаю. "Ну, так, читаю в інтернеті і Донцова, і Бандеру", - каже батько. То патріотизм. Релігія? Ну, може, і релігія, а радше віра в політичному оздобленні. Отакий мій батько, пенсіонер, з яким я щойно телефоном розмовляв...

23 січня 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: