Перекласти (Translate)

23 квітня 2018

ВОРОГ І ЙОЛОП

ВОРОГ І ЙОЛОП

Тетяна Ричкова, народна депутатка України, поширила радісний допис про голосування у Верховній Раді за помісну Православну Церкву. Пішло багато позитивних коментарів. Але знайшлося якесь падло, справжній ворог, попри патріотичну аватарку, яке ударило Ричкову в найболючіше місце - у пам'ять про героїчно загиблого на фронті її чоловіка.

Ім'я цього ворога - Деніс Хорошов (Denis Horoshov). Гнида, до речі, живе у Січеславі (нині тимчасова назва - місто Дніпро).

Український патріот Роберт Леслі (Роберт Лесли) влучно відповів цьому Денису - якщо літературно, то "Пішов ти геть!". Я уподобав коментар цього Роберта Леслі. І от мені цей Леслі кинув запит дружби у приват.

Що було далі - почитайте. Просте моє питання про наповненість сторінки розбурхало психованого патріота аж до самобану!

Роберте, якщо ти йолоп, то мене ти можеш навіть не читати!

23 квітня 2018 року






Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: