Перекласти (Translate)

26 квітня 2018

ПЕРЕПИСКА З РУССКІМЪ ІДІОТОМ В УКРАЇНІ

ПЕРЕПИСКА З РУССКІМЪ ІДІОТОМ В УКРАЇНІ

Фейсбук, 25.04.2018:

«Владимир Завгородний:
- Андрій Якименко Андрей, у меня есть вопрос.
Зачем вы прислали мне предложение дружбы в фейсбуке?
Вы же теперь зашкваренный агент Банковой, вы это хотя бы понимаете?
И ноги у вас растут не оттуда, откуда у всех людей, а из РФ и фармакологии.
Зачем вы так?

Андрій Якименко:
- Владимир Завгородний,
1. Запит я кидаю всім, хто уподобав чи позитивно прокоментував мій допис або чужий допис, де я ставив позитивну уподобайку. Отже, з вашого боку таке було. Не пам'ятаю з якої причини я кидав вам запит Фейсбук-дружби, але тільки за перелічених умов. Втім, відповідь ваша є добровільною, можете зігнорувати.
2. Що то є за титул "зашкварений агент Банкової"? Якщо таке є в законодавстві, статтю будь-ласка. Якщо то ваша фантазія, то я на Банковій і т.д. не працюю. Я підтримую найкращого, якого ми досі мали, президента Порошенка і пророчу, що він піде і переможе у 2019 році на чергових виборах. Можете запам'ятати. І, моя вам порада: менше фантазуйте.
3. Ноги в мене ростуть анатомічно-правильно. Якщо ж ви інших оцінюєте за своєю анатомією, то це вам, як мінімум, до хірургів. Он, медицина вже сіямських близнюків роз'єднує, то й ваші кінцівки переставлять правильно.
4. Дякую, пореготав. Люблю спостерігати за блазнями.
:)».

26 квітня 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: