Перекласти (Translate)

10 травня 2018

ЗА РЕФОРМУ СУПРУН!

ЗА РЕФОРМУ СУПРУН!

В інтернет-стрічці Пабєдобєсія, як російській стрічці, так і 5-ї колони Москви в Україні мені кинулася в очі статистика скалічених радянських воїнів під час Другої світової війни. Жахливі цифри! "Ви цього хочете повторити?", - питає автор допису у москалів та їхніх лизоблюдів в Україні. Сталін всіх скалічених, яких рідня не доглядала вдома, зібрав після війни і вивіз на Соловецькі острови у Білому морі. Там фактично у тюрмі, без права виїзду, і жили-лікувалися скалічені солдати. Так, годували їх та обслуговували санітарки й лікарі. Але то був квиток в один кінець. Усі вони померли у неволі. Радянському народові не треба було знати чорну правду про війну.

І я проникся гострим болем щодо наших воїнів, скалічених у цій українсько-російській війні, що точиться з 2014 року. В інтернеті повно фотографій наших юнаків, хто без руки, ноги, а хто й без обох рук...

І я задумався... над реформою Уляни Супрун! Із Вікіпедії: Уляна Супрун, дівоче прізвище Юрків, 30.01.1963 року уродин, американка українського походження, народилася в Детройті, США, нині виконувач обов'язків міністра охорони здоров'я України.

До чого тут Супрун і покалічені герої, українські воїни?

Зовсім нещодавно я, читаючи про Другу світову (а мій дід Василь загинув на цій війні, тому тема мені близька), прочитав спогад одного з наближених до Сталіна людей. Коли Сталіну під час війни поклали на стіл звіт про кількість покалічених радянських воїнів, про різні види відтятих кінцівок, органів, і навіть не від вибухів, а у шпиталях, то навіть Сталін ужахнувся! Ну, в першу чергу, звісно, Сталін потребував, щоб ранЕний воїн повернувся знову в стрій. І Сталін навіть видав, здається, директиву по шпиталях: поранених слід лікувати, кінцівки берегти! І кількість покалічених... різко зменшилася! Бо тепер хірург не відтинав кінцівку воїна, коли ще можна лікувати, а вчиняв ощадливу хірургію!

За 4 роки війни ми вже маємо безліч історій, коли наші лікарі розводили руками: або ми відтинаємо кінцівку, або везіть ранЕного до Німеччини, Ізраїля, Польщі тощо. І багатьом, хто лікувався за кордоном, орган зберегли! Ні, я не ганю наших лікарів. Он, у Дніпрі клінічна лікарня імені Мечникова яка сильна! Лікарі-герої врятували безліч воїнів, їхнє здоров'я і життя. Але, бува, у польових умовах інколи стоїть питання: або кінцівка, або смерть, або просто нема в нас закордонних препаратів, техніки чи сучасних знань!

Коли наш нині народний депутат України Дмитро Ярош ("візитка Яроша", Правий Сектор, інше) дістав поранення руки на Сході, то у Мечникова розвели руками після операції: ми зробили, що змогли. Але ж народний герой (пам'ятаєте той час і славу Ярошеву?) не може бути зі скаліченою рукою, а прогноз на обмеження рухів руки був немалий! І тодішні керівники Дніпропетровської области (тоді були Коломойський, Корбан, Філатов) викликали до Дніпропетровська, навіть Коломойський або Корбан оплатив усе своїми коштами, ізраїльських лікарів. І вони у клініці Мечникова лікували Ярошеву руку. І, здається, вилікували, молодці.

Я за за останні два роки сім'єю лікував батька й тещу. І в міських лікарнях, і в обласній клінічній Мечникова. І я побачив, що коли за хворого не бігає хтось з родичів, не тормосить лікарів чи санітарок, то лікування буде по-радянському: піґулка аналгіну і термометр під пахву! Хто лікував своїх рідних - погодяться зі мною. Практично наших пострадянських лікарів слід підсрачниками підганяти, тиснути, "погрожувати" надуманими чи справжніми зв'язками "нагорі", тоді лікування є більш-менш адекватним... Так, інколи нема медтехніки чи ліків у лікарні (шукаєш-замовляєш сам), чи нових знань у лікарів і ти шукаєш в інтернеті, показуєш нову методу лікування, переконуєш, мовляв, спробуймо і це. А інколи ти дивишся на "клятву Гіпократа у білому халаті" і розумієш, що тупий Совок уже не випалиш із мозку телепня цього...

І все оце радянсько-нежиттєве, нелюдське, смердюче і гниле міністр охорони Уляна Супрун хоче відкинути! І я - за це!

Я не маю медичної освіти. Будь-який лікар, справжній чи шахрай, у суперечці на медичну тему заб'є мене, як неандерталець мамонта, своїми термінами, протоколами, латинськими завумностями. Але як розумна людина, що вже лікувала своїх рідних, якій болять скалічені на фронті юнаки, я серцем відчуваю - стару систему медицини треба знищити! Ущент! Слід лікарям сказати, як той Сталін: Лікуйте, суки, не калічте! Візьмімо приклад з Заходу, який нам показав як слід оперувати, лікувати, ставитися до людей!

Тому я за реформу, що її проводить Супрун! І ми не будемо дослухатися до верещань всіх тих, хто досі думає, що радянським медичним шаманством ми піднесемо народне здоров'я!

10 травня 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: