Перекласти (Translate)

04 травня 2018

БЛАГИЙ РУСЛАНЧИК

БЛАГИЙ РУСЛАНЧИК

Ахахаха! Ще один "теж українець" самозабанився від мене. Понад 12 тисяч мав підписників, тепер мінус один, ги. А так дружили! Ну, чесно. Я уподобував майже всі його дописи! Проти Путіна, проти Росії, за Україну і т.д. - писав чудові дописи! Пам'ятаю, щось із мого він теж уподобував.

Але каменем спотикання стала... державна українська мова!! Тисячу разів права Ірина Фаріон - це гібриди, а я б додав, що дегенерати! Повтор... Іде повтор Історії! Є, є серед смердючого хохляцтва ті, хто все приймуть - і державність, і кордони, і ненависть до клятих москалів, але - "нє нада нам навязивать язик, ето нада дабравольна дєлать!"!

Ви уявляєте, які паскуди!? На "добровільно" тобі вже 26 років давали, гнидо! З такими темпами ти мову вчитимеш аж до праправнуків своїх! Ні, блювотино Москви, добровільности уже не буде, суко! Тобі Ірина Фаріон дала пом'якшену методу - соціяльний ліфт! Не володієш мовою - нема тобі роботи і освіти! І дякуй, що у нашому столітті вже не спалюють єретиків!

Чекай, Русланчику, я підготую нашу переписку. Щоб твої внуки заплювали діду харю!

04 травня 2018 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: