Перекласти (Translate)

28 червня 2018

ДЕЛІРІУМ ТРЕМЕНС або ГАРЯЧИЙ, ГЕТЬ БІЛИЙ!

ДЕЛІРІУМ ТРЕМЕНС або ГАРЯЧИЙ, ГЕТЬ БІЛИЙ!

Саахов:
- ...Просто помутнение рассудка, честное слово!
Медсестра:
- Ясно. Делириум трэмэнс.
Саахов (з дурним виразом):
- А?
Медсестра:
- Белая горячка.
Саахов:
- Да, горячий, совсем белый!..
(кінокомедія "Кавказская пленница", СССР, 1966 рік, режисер Леонід Гайдай).

Український музИка і громадський діяч Святослав Вакарчук стверджує, що його ім’я у політичних опитуваннях з’явилося без його відома і дозволу, через що він отримує велику кількість бруду. Про це він повідомив в Івано-Франківську на зустрічі з громадськістю міста, на якій презентував Українську академію лідерства.

"Сьогодні тільки через те, що якісь політтехнологи чи маніпулятори з тих чи інших причин почали включати моє ім’я без мого відома і дозволу в різні політичні опитування, я отримую величезну кількість бруду звідусіль, усілякі дурниці, які зранку до вечора полощуть не лише в Інтернеті, Фейсбуці чи Твіттері, а й на різних каналах. Насправді усі нормальні люди розуміють, як і я, що це неправда", - зазначає Вакарчук.

Вакарчук запевнив, що "такі речі його ніколи не зупинять"  і він продовжить робити свою справу. Також співак стверджує, що у 2007 році не зміг продовжити своєї депутатської роботи через те, що "відчув себе білою вороною", бо не зрозумів колег з коаліції, які блокували трибуну в той час, коли очікувалося звернення Президента України.

Ги-ги-ги, йолоп ти, Вакарчук! Ага, "я нічого не знаю, не відаю, мене не знати чого встромляють у соцопитування, я ні при чому, а з депутатів я втік, бо вони, гади, блокували трибуну, а я тааак хотів послухати президента Порошенка!.." (©наш Славік Вакарчук).

Дурнику, чи маєш клепку в казанку?! Коли ти давно-давно розказував про свої творчі музичні плани, то тебе й сприймали як музИку! Коли нині ти щодня варнякаєш на політичні теми, то тебе і мають за політика, придурку! Ага, не музичну академію відкрив, а академію лідерства, та ще й хоче, щоб його сприймали співаком!..

Телепню, ти не виправдовуйся за втечу із парламенту, бо, бачте, "образився на колег-депутатів"! Такими казочками українцям локшини на вуха не навісиш вже! Не твоє то - та "брудна" політика, музИко, не твоє! Твоє діло - музичка, пісеньки, ноти, співи і гастролі! Займайся тобі притаманним і не лізь рилом не в своє!

Ти навіть, Славку, не второпав, що виправдуваннями про невдале депутатство ти надаєш приводу всім думати, що підсвідомо ти, сахаючись політики на людях, все ж хочеш перти в неї, у політику, невдахо!

Це що - деліріум тременс, марення музИки, гарячка біла, Вакарчук?!

Славіку, іди проспися, а коли прокинешся - сядь за піаніно та придумай пісню про невдале президентство, ги!

28.06.2018

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: