Перекласти (Translate)

01 листопада 2018

І НЕ ВОРОГ, І НЕ ШКІДНИК... ))

І НЕ ВОРОГ, І НЕ ШКІДНИК... ))

Я тут Санкційний список Росії проти України подивився (постанова від 01.11.2018 Уряду Росфедерації). І засумував...

Кілька сотень фізичних і юридичних осіб, до яких застосовано російські санкції! Там і Парубій (голова ВРУ), і Ярош (провідник УДА), і Юрій Шухевич (нардеп, син генерала УПА), і Фаріон (націоналістка-мовознавиця), і Тягнибок (голова Свободи), і ніхто б не подумав, навіть мільярдер Боголюбов (партнер Коломойського, але самого Коломойського чомусь у Списку нема...), навіть "спасітєлі Днєпра, Атєчєства і прочая" Корбан і Філатов теж у Списку...

І я не знайшов у Списку... себе!..

А як пояснив голова російського уряду Медведєв, тим, хто у санкційному списку:
- блокуються активи, що перебувають на території Росії (блокування дій з активами),
- забороняється перерахування з Росії куди-інде грошей, належних санкційній особі, з російських банків (заборона вивезення капіталу).

Медведєв в інтерв'ю для ТАСС, сказав: "Якщо говорити про фізичних осіб, то це сотні людей, які своїми діями завдали шкоди нашій країні. Там і представники бізнесу, та інші люди, список яких затвердив російський уряд".

Тю-ю-ю!.. Пишеш тут, розперізуєшся, аж синієш проти москалів, паРаші та Хуйла, а тобі Москва: "Ти не шкідник Росії і не ворог!"...

Та я згоден, забирайте весь мій капітал, прихований в Росії! Якщо знайдете, усі мільярди грошей, золото, заводи, фабрики, газети, пароходи - забирай собі, Росіє! Все моє - даю тобі! Якщо знайдеш, звісно, там чогось Якименкове, ги.

То що мені тепер робити? - думаю. - Як мені потрапити до Списку?

Мабуть, тре' ще більше працювати і статтей писати проти ворога - Росії!

:)

01.11.2018

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прокоментувати допис: